Felles skravle 2015

Kjempeteit, er så dumt å måtte ut poden av skolen for noe sånt..
Ja herregud, da må dere jo ha ny time da. De kunne ha ringt å sagt ifra syns jeg..

-Fra appen-

Igår var vi og kjøpte dress til mannen <3 Åh han blir så kjekk i dress! :D Slimfit og greier, utrolig snasen! Vi skal i bryllup på lørdag, og han valgte ut dressen og slipset selv! Mørk grå dress og lysere grått slips. Han skal ha sånn tørkle i brystlomma som matcher kjolen min :D

-Fra appen-
Høres veldig kjekk ut :D mannfolk i dress<3

Igår var vi og kjøpte dress til mannen <3 Åh han blir så kjekk i dress! :D Slimfit og greier, utrolig snasen! Vi skal i bryllup på lørdag, og han valgte ut dressen og slipset selv! Mørk grå dress og lysere grått slips. Han skal ha sånn tørkle i brystlomma som matcher kjolen min :D

-Fra appen-
Utrolig hvordan de forandrer seg med ett lite kleplagg. ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Menn i dress er snasent! Men menn i bunad (!) Då snakkar vi:-D

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app

Haha :p ikke nerd du sikkert xD
Nei nei..! Hvor har du det fra?! Jeg kjøpte meg Skyrim rundt juletider i fjor eller forrige året. Gutten bak kassa spurte om han skulle pakke den inn, også svarer jeg "Neida! Dette er førjulsgave til meg selv! :D" Da kikker han på meg, måler meg opp og ned, gliser skikkelig og sier "kuuult" :P Ha ha jeg ser nok ikke ut som en typisk nerd

-Fra appen-

Utrolig hvordan de forandrer seg med ett lite kleplagg. ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Jah holdningen blir en helt annen! Også trimmet han skjegget igår, og han blir jo sååå fin! Sukk

-Fra appen-

Nei nei..! Hvor har du det fra?! Jeg kjøpte meg Skyrim rundt juletider i fjor eller forrige året. Gutten bak kassa spurte om han skulle pakke den inn, også svarer jeg "Neida! Dette er førjulsgave til meg selv! :D" Da kikker han på meg, måler meg opp og ned, gliser skikkelig og sier "kuuult" :P Ha ha jeg ser nok ikke ut som en typisk nerd

-Fra appen-
Haha, vet ikke hvilket spill det er, men hørtes ut som et gutte nerdespill :p

Neida, hun skulle høre med han spesialisten å så ringe meg opp ogjen når hun hadde fått svareene hun trengte, men han var ikk epå jobb denne uken da
Ugh ubrukelig..

-Fra appen-

Menn i dress er snasent! Men menn i bunad (!) Då snakkar vi:-D

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Tihi kommer an på bunaden kjenner jeg :P

-Fra appen-

Haha, vet ikke hvilket spill det er, men hørtes ut som et gutte nerdespill :p
Jaaa det stemmer ganske greit :P Man dreper drager og sånn :P

-Fra appen-

Back
Topp