Felles skravle 2015

Har tørkestativ fremme jeg også. Med klær fra igår, så de er nok tørre :)

-Fra appen-
De er fra i går, men det er litt kaldt her så de har ikke tørket helt enda. Derfor jeg skal fyre opp i ovnen :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Så bra. Det er rart. De er jo like spent som oss. Og setter like mye pris på det som oss. Tror de har samme bekymringene som oss også, de bare skjuler det godt. :)

Ja, det er fult mulig de har. Jeg var veeeeldig nervøs før tidlig ul, var hsn som måtte roe meg ned å si det kom til å gå bra:)

Vært på ul å fått konstatert sa en gang tidligere. Ingen god følelse å se det er helt tomt der:( :(

♡Overgangen feb/mars♡

Har framme eit stativ frå i forgårs. Lurer på om kanskje dei er tørre også:p

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Ha ha høres ut som meg :P

-Fra appen-

De er fra i går, men det er litt kaldt her så de har ikke tørket helt enda. Derfor jeg skal fyre opp i ovnen :)

Åh deilig! Her er det varmt, sol og fint vær.

-Fra appen-

Det verste er at jeg er lei bare fordi jeg ikke klarer å spille dynamisk nok! Jeg bestemmer meg for at jeg skal gjøre livet dems til et helsikke og kose meg med det, også greier jeg ikke når alt kommer til alt også blir jeg sittende å bare pusle med det samme kjedelige nok en gang :P

-Fra appen-
Samme her :p også har jeg funnet koden som gjør at behovene blir statiske, så da trenger de jo ikke sove å sånne kjedelig ting :p

Ka men da har de vel oversikt. Bra det ikke var noe da. Men greit å være på kontroller, fint med oppfølging.
Var selv på kontroll hver 2 uke tidligere og fikk blodprøver for å følge med noen verdier. Heldigvis stabiliserte de seg og gikk ned. Sånn går det når man ikke tåler p.piller. måtte krangle meg til blodprøver for legen trodde ikke på meg at noe var galt. Jeg så jo frisk ut.

Ja selvsagt er det fint med oppfølging, var ikek det det var snakk om. Men det er bortkasta tur når man følges opp for noe spesielt å så har de sendt vikarlegen til han spesialisten som skulle vært der å hun har aldri vært borti det her å kan ingenting å kan heller ikke svare på spørsmålene jeg hadde.

Ja, det er fult mulig de har. Jeg var veeeeldig nervøs før tidlig ul, var hsn som måtte roe meg ned å si det kom til å gå bra:)

Vært på ul å fått konstatert sa en gang tidligere. Ingen god følelse å se det er helt tomt der:( :(

♡Overgangen feb/mars♡
Ja da er det fult forståelig at du gruet. Men nå vet du jo at det er noe der ;) godt å ha en som støtter deg under hele svangerskapet. :)

Samme her :p også har jeg funnet koden som gjør at behovene blir statiske, så da trenger de jo ikke sove å sånne kjedelig ting :p
Ha ha kult! Jeg lurte på jeg skulle være vampyr en gang, også prøve å infisere hele byen til å bli vampyrer :D

-Fra appen-

Ja selvsagt er det fint med oppfølging, var ikek det det var snakk om. Men det er bortkasta tur når man følges opp for noe spesielt å så har de sendt vikarlegen til han spesialisten som skulle vært der å hun har aldri vært borti det her å kan ingenting å kan heller ikke svare på spørsmålene jeg hadde.
Nei så teit..!!

-Fra appen-

Det har regnet i 2 dager nå her. Men er meldt sol til helgen, men da skal jeg selvfølgelig jobb.

He he men det så utrolig koselig å fyre i peisen! Gleder meg så til det!

-Fra appen-

Ja da er det bortkastet. Det er litt betryggende å få svar på det man lurer på. Kjedelig når man ikke får den som følger han opp.

Igår var vi og kjøpte dress til mannen <3 Åh han blir så kjekk i dress! :D Slimfit og greier, utrolig snasen! Vi skal i bryllup på lørdag, og han valgte ut dressen og slipset selv! Mørk grå dress og lysere grått slips. Han skal ha sånn tørkle i brystlomma som matcher kjolen min :D

-Fra appen-

Back
Topp