De er fra i går, men det er litt kaldt her så de har ikke tørket helt enda. Derfor jeg skal fyre opp i ovnenHar tørkestativ fremme jeg også. Med klær fra igår, så de er nok tørre
-Fra appen-
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er fra i går, men det er litt kaldt her så de har ikke tørket helt enda. Derfor jeg skal fyre opp i ovnenHar tørkestativ fremme jeg også. Med klær fra igår, så de er nok tørre
-Fra appen-
Kan jo begynne å være det nåHar framme eit stativ frå i forgårs. Lurer på om kanskje dei er tørre også
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Ja, det er fult mulig de har. Jeg var veeeeldig nervøs før tidlig ul, var hsn som måtte roe meg ned å si det kom til å gå braSå bra. Det er rart. De er jo like spent som oss. Og setter like mye pris på det som oss. Tror de har samme bekymringene som oss også, de bare skjuler det godt.
Ha ha høres ut som megHar framme eit stativ frå i forgårs. Lurer på om kanskje dei er tørre også
Åh deilig! Her er det varmt, sol og fint vær.De er fra i går, men det er litt kaldt her så de har ikke tørket helt enda. Derfor jeg skal fyre opp i ovnen
Lure på om eg skal be gubben sjekke etterpåKan jo begynne å være det nå
Samme herDet verste er at jeg er lei bare fordi jeg ikke klarer å spille dynamisk nok! Jeg bestemmer meg for at jeg skal gjøre livet dems til et helsikke og kose meg med det, også greier jeg ikke når alt kommer til alt også blir jeg sittende å bare pusle med det samme kjedelige nok en gang
-Fra appen-
Ka men da har de vel oversikt. Bra det ikke var noe da. Men greit å være på kontroller, fint med oppfølging.
Var selv på kontroll hver 2 uke tidligere og fikk blodprøver for å følge med noen verdier. Heldigvis stabiliserte de seg og gikk ned. Sånn går det når man ikke tåler p.piller. måtte krangle meg til blodprøver for legen trodde ikke på meg at noe var galt. Jeg så jo frisk ut.
Ja da er det fult forståelig at du gruet. Men nå vet du jo at det er noe derJa, det er fult mulig de har. Jeg var veeeeldig nervøs før tidlig ul, var hsn som måtte roe meg ned å si det kom til å gå bra
Vært på ul å fått konstatert sa en gang tidligere. Ingen god følelse å se det er helt tomt der![]()
♡Overgangen feb/mars♡
Ha ha kult! Jeg lurte på jeg skulle være vampyr en gang, også prøve å infisere hele byen til å bli vampyrerSamme herogså har jeg funnet koden som gjør at behovene blir statiske, så da trenger de jo ikke sove å sånne kjedelig ting
![]()
Gratulerer så myeDagens avsløring: Jeg venter en frisk og fin gutt den 2. februar![]()
Nei så teit..!!Ja selvsagt er det fint med oppfølging, var ikek det det var snakk om. Men det er bortkasta tur når man følges opp for noe spesielt å så har de sendt vikarlegen til han spesialisten som skulle vært der å hun har aldri vært borti det her å kan ingenting å kan heller ikke svare på spørsmålene jeg hadde.
Haha det hadde vært gøyHa ha kult! Jeg lurte på jeg skulle være vampyr en gang, også prøve å infisere hele byen til å bli vampyrer
-Fra appen-
Det har regnet i 2 dager nå her. Men er meldt sol til helgen, men da skal jeg selvfølgelig jobb.Åh deilig! Her er det varmt, sol og fint vær.
-Fra appen-
Jeg har *host* alle utvidelsene..Haha det hadde vært gøymen har ikke det spillet jeg
Kjempeteit, er så dumt å måtte ut poden av skolen for noe sånt..Nei så teit..!!
-Fra appen-
He he men det så utrolig koselig å fyre i peisen! Gleder meg så til det!Det har regnet i 2 dager nå her. Men er meldt sol til helgen, men da skal jeg selvfølgelig jobb.
Ja da er det bortkastet. Det er litt betryggende å få svar på det man lurer på. Kjedelig når man ikke får den som følger han opp.Ja selvsagt er det fint med oppfølging, var ikek det det var snakk om. Men det er bortkasta tur når man følges opp for noe spesielt å så har de sendt vikarlegen til han spesialisten som skulle vært der å hun har aldri vært borti det her å kan ingenting å kan heller ikke svare på spørsmålene jeg hadde.
Ja det er fint å sette de litt i arbeidLure på om eg skal be gubben sjekke etterpå