Felles skravle 2015

Forholdsvis :p inntatt frokosten å nå skal keg kose meg med sims :D enn du?
Aw koselig! :D Skulle ønske jeg ikke var så lei sims :P Har ikke bra nok maskin til sims 4 :(

-Fra appen-

Dagens avsløring: Jeg venter en frisk og fin gutt den 2. februar :D
Aaah. Gratulerer så mye med prins i magen ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ja. Drikke litt varm drikke. Fyre opp i ovnen. Høre på regnet ute som pøser ned og lese en god bok, mens jeg skravler litt innimellom ;)

Mmm skulle ønske jeg hadde ryddig hus og kunne kose meg jeg også. Vi skal nok gjøre noe med det idag, gubben og jeg :) Få det koselig igjen her!

-Fra appen-

Ojj! Det var bra de fant ut!!

♡Overgangen feb/mars♡
Ja. Stoler ikke helt på leger fra før. Jobber selv i helsevesenet så vet hvilke leger jeg styrer unna selv her. Har heldigvis en super lege til fastlege.

Var det en planlagt time? Leste på nett i sta om hun 4 åringen som legen trodde hun hadde ørebetennelse. Så godt å se at moren ikke gav opp, jenta hadde laukemi.

Ja planlagt, han går til kontroll der en gang i halvåret.

Mmm skulle ønske jeg hadde ryddig hus og kunne kose meg jeg også. Vi skal nok gjøre noe med det idag, gubben og jeg :) Få det koselig igjen her!

-Fra appen-
Har tørkestativene fremme, men når klærne er tørre og de er borte så er det helt ryddig igjen :)

Så kjedelig. Mannen min var så glad for å kunne være med på den. Vi hadde ul på bursdagen hans da vi ventet på 1. ;) kjempe fin bursdagsgave. Håper på å kunne dra på ul i nærmeste fremtid. Så koselig.

Han var med på tidl ul 12+6 da i det minste:) det synes han var stas:D

♡Overgangen feb/mars♡

Ja planlagt, han går til kontroll der en gang i halvåret.
Ka men da har de vel oversikt. Bra det ikke var noe da. Men greit å være på kontroller, fint med oppfølging.
Var selv på kontroll hver 2 uke tidligere og fikk blodprøver for å følge med noen verdier. Heldigvis stabiliserte de seg og gikk ned. Sånn går det når man ikke tåler p.piller. måtte krangle meg til blodprøver for legen trodde ikke på meg at noe var galt. Jeg så jo frisk ut.

Har tørkestativene fremme, men når klærne er tørre og de er borte så er det helt ryddig igjen :)

Har tørkestativ fremme jeg også. Med klær fra igår, så de er nok tørre :)

-Fra appen-

Han var med på tidl ul 12+6 da i det minste:) det synes han var stas:D

♡Overgangen feb/mars♡
Så bra. Det er rart. De er jo like spent som oss. Og setter like mye pris på det som oss. Tror de har samme bekymringene som oss også, de bare skjuler det godt. :)

Har tørkestativ fremme jeg også. Med klær fra igår, så de er nok tørre :)

-Fra appen-
Har framme eit stativ frå i forgårs. Lurer på om kanskje dei er tørre også:p

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app

Kjedelig å være lei. Jeg har heller ikke bra nok til 4
Det verste er at jeg er lei bare fordi jeg ikke klarer å spille dynamisk nok! Jeg bestemmer meg for at jeg skal gjøre livet dems til et helsikke og kose meg med det, også greier jeg ikke når alt kommer til alt også blir jeg sittende å bare pusle med det samme kjedelige nok en gang :P

-Fra appen-

Back
Topp