Aw koselig!Forholdsvisinntatt frokosten å nå skal keg kose meg med sims
enn du?
-Fra appen-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aw koselig!Forholdsvisinntatt frokosten å nå skal keg kose meg med sims
enn du?
Aaah. Gratulerer så mye med prins i magenDagens avsløring: Jeg venter en frisk og fin gutt den 2. februar![]()
Wooohooo!!Dagens avsløring: Jeg venter en frisk og fin gutt den 2. februar![]()
Du tror det du også jaDet tror jeg også du gjør
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Jippi, gratulerer med gutt i magen.Dagens avsløring: Jeg venter en frisk og fin gutt den 2. februar![]()
Mmm skulle ønske jeg hadde ryddig hus og kunne kose meg jeg også. Vi skal nok gjøre noe med det idag, gubben og jegJa. Drikke litt varm drikke. Fyre opp i ovnen. Høre på regnet ute som pøser ned og lese en god bok, mens jeg skravler litt innimellom![]()
Det er det helt klart,Ser sånn ut jamen greit å være forran skjema
Ja. Stoler ikke helt på leger fra før. Jobber selv i helsevesenet så vet hvilke leger jeg styrer unna selv her. Har heldigvis en super lege til fastlege.Ojj! Det var bra de fant ut!!
♡Overgangen feb/mars♡
Ja planlagt, han går til kontroll der en gang i halvåret.Var det en planlagt time? Leste på nett i sta om hun 4 åringen som legen trodde hun hadde ørebetennelse. Så godt å se at moren ikke gav opp, jenta hadde laukemi.
Har tørkestativene fremme, men når klærne er tørre og de er borte så er det helt ryddig igjenMmm skulle ønske jeg hadde ryddig hus og kunne kose meg jeg også. Vi skal nok gjøre noe med det idag, gubben og jegFå det koselig igjen her!
-Fra appen-
Han var med på tidl ul 12+6 da i det minsteSå kjedelig. Mannen min var så glad for å kunne være med på den. Vi hadde ul på bursdagen hans da vi ventet på 1.kjempe fin bursdagsgave. Håper på å kunne dra på ul i nærmeste fremtid. Så koselig.
Kjedelig å være lei. Jeg har heller ikke bra nok til 4Aw koselig!Skulle ønske jeg ikke var så lei sims
Har ikke bra nok maskin til sims 4
-Fra appen-
Hurra! Så koselig med liten gutDagens avsløring: Jeg venter en frisk og fin gutt den 2. februar![]()
Ka men da har de vel oversikt. Bra det ikke var noe da. Men greit å være på kontroller, fint med oppfølging.Ja planlagt, han går til kontroll der en gang i halvåret.
Har tørkestativ fremme jeg også. Med klær fra igår, så de er nok tørreHar tørkestativene fremme, men når klærne er tørre og de er borte så er det helt ryddig igjen
Så bra. Det er rart. De er jo like spent som oss. Og setter like mye pris på det som oss. Tror de har samme bekymringene som oss også, de bare skjuler det godt.Han var med på tidl ul 12+6 da i det minstedet synes han var stas
♡Overgangen feb/mars♡
Har framme eit stativ frå i forgårs. Lurer på om kanskje dei er tørre ogsåHar tørkestativ fremme jeg også. Med klær fra igår, så de er nok tørre
-Fra appen-
Samme herHar framme eit stativ frå i forgårs. Lurer på om kanskje dei er tørre også
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Dagens avsløring: Jeg venter en frisk og fin gutt den 2. februar![]()
Det verste er at jeg er lei bare fordi jeg ikke klarer å spille dynamisk nok! Jeg bestemmer meg for at jeg skal gjøre livet dems til et helsikke og kose meg med det, også greier jeg ikke når alt kommer til alt også blir jeg sittende å bare pusle med det samme kjedelige nok en gangKjedelig å være lei. Jeg har heller ikke bra nok til 4