Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja, nå orker jeg virkelig ikke gi de damene der en til tanke eller innlegg.
Hva skal dere i morgen?
♡ Februar 2015 ♡
Eg fikk nettopp SMS om at babysvømming starter i morgon, så det skal eg påJaja, nå orker jeg virkelig ikke gi de damene der en til tanke eller innlegg.
Hva skal dere i morgen?
♡ Februar 2015 ♡
Nå kjenner jeg liv her i kveldSier meg enig.
La oss ha det litt hyggelig i steden
Jeg skal ha kosedag hjemme med jenta mi. Hun har fri på onsdager. Er bare i barnehagen 80 %. Når hulerboermannen kommer fra jobb blir det middag og babysvømmingJaja, nå orker jeg virkelig ikke gi de damene der en til tanke eller innlegg.
Hva skal dere i morgen?
♡ Februar 2015 ♡
Så morsomt! Det gleder jeg meg til og begynne medEg fikk nettopp SMS om at babysvømming starter i morgon, så det skal eg pågler meg som ein unge. Tredje kurs no
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Barnelegen med poden å så jobb, muligens fotballtrening med poden etter jobb om ikke manne rekker hjemJaja, nå orker jeg virkelig ikke gi de damene der en til tanke eller innlegg.
Hva skal dere i morgen?
♡ Februar 2015 ♡
Det hørtes veldig koselig utJeg skal ha kosedag hjemme med jenta mi. Hun har fri på onsdager. Er bare i barnehagen 80 %. Når hulerboermannen kommer fra jobb blir det middag og babysvømming![]()
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Vi også er på tredje runden. Hvor gammel er din?Eg fikk nettopp SMS om at babysvømming starter i morgon, så det skal eg pågler meg som ein unge. Tredje kurs no
Nå kjenner jeg liv her i kveldAv lille altså.. Så koselig!
♡ Februar 2015 ♡
Kan da late litt som?Jeg har endel luft i magen så det kjennes nesten ut som om jeg kjenne den
Litt tidlig enda..
Hørtes koselig ut, savner å ha poden hjemme midt i ukenJeg skal ha kosedag hjemme med jenta mi. Hun har fri på onsdager. Er bare i barnehagen 80 %. Når hulerboermannen kommer fra jobb blir det middag og babysvømming
♡Jente 05.07.2013♡
Så lenge du klarer å holde fristene, er det bare sunt med litt pauser. Man kan bli helt surrete i hodet av å sitte med papirarbeid over lang tid.
Først ul, og så skal jeg gå og glede meg over babyen minJaja, nå orker jeg virkelig ikke gi de damene der en til tanke eller innlegg.
Hva skal dere i morgen?
♡ Februar 2015 ♡

Jaja, nå orker jeg virkelig ikke gi de damene der en til tanke eller innlegg.
Hva skal dere i morgen?
♡ Februar 2015 ♡
Det er så koselig ^^Nå kjenner jeg liv her i kveldAv lille altså.. Så koselig!
♡ Februar 2015 ♡
Snart 11 mnd.Vi også er på tredje runden. Hvor gammel er din?
♡Jente 05.07.2013♡
På generelt? Løper for å se...
♡Jente 05.07.2013♡
Tommel opp, Chihaya! Det der trengtes