Felles skravle 2015

Jaja, nå orker jeg virkelig ikke gi de damene der en til tanke eller innlegg.

Hva skal dere i morgen?

♡ Februar 2015 ♡

Hva skal dere i morgen?

♡ Februar 2015 ♡

Sier meg enig.
La oss ha det litt hyggelig i steden

Hva skal dere i morgen?

♡ Februar 2015 ♡
Eg fikk nettopp SMS om at babysvømming starter i morgon, så det skal eg på:-) gler meg som ein unge. Tredje kurs no:-)

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app

Hva skal dere i morgen?

♡ Februar 2015 ♡
Jeg skal ha kosedag hjemme med jenta mi. Hun har fri på onsdager. Er bare i barnehagen 80 %. Når hulerboermannen kommer fra jobb blir det middag og babysvømming :D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Eg fikk nettopp SMS om at babysvømming starter i morgon, så det skal eg på:-) gler meg som ein unge. Tredje kurs no:-)

Så morsomt! Det gleder jeg meg til og begynne med :)

♡ Februar 2015 ♡

Jeg skal ha kosedag hjemme med jenta mi. Hun har fri på onsdager. Er bare i barnehagen 80 %. Når hulerboermannen kommer fra jobb blir det middag og babysvømming :D

♡Jente 05.07.2013♡
Det hørtes veldig koselig ut :D

♡ Februar 2015 ♡

Vi også er på tredje runden. Hvor gammel er din?

♡Jente 05.07.2013♡

♡Jente 05.07.2013♡
Hørtes koselig ut, savner å ha poden hjemme midt i uken

Oppdatering kl 21:18

Prøver meg på denne oppdateringen jeg, så får vi se hvordan dette går. bare ta over om noen vil :p
Om noen mangler får dere si ifra

1. Lovebelly: 450
2. Kengu: 420
3. Chihaya: 314
5. Liisjja: 245
7. FruJohnsen: 172
9. To små og en i magen: 165
11. Sara: 152
14. Molly: 122
18. Huleboer: 104
24. Twinkle: 82
33. Lanterne: 61
35. Ninhursag: 58
49. Epleskrott: 46
52. Lykkeliten_86: 45
98. Trinbeth: 23

De 13 første har nådd målet for i dag: 133
Må ha 67 innlegg per dag for å klare 2000 i september.
Nr 100 har 23 innlegg.

Så lenge du klarer å holde fristene, er det bare sunt med litt pauser. Man kan bli helt surrete i hodet av å sitte med papirarbeid over lang tid.

Jeg har heldigvis lite PAPIRarbeid. Akkurat i kveld brukte jeg papirer som støtte, men egentlig jobber til tilnærmet papirløst. (det er bare det at laptoppen har ikke to skjermer, så da var det greit å ha det jeg skulle hatt på den andre skjermen på papir. Ellers pleier jeg å ta arbeid som bre trenger en skjerm hjemme)

Hva skal dere i morgen?

♡ Februar 2015 ♡

Skal til dyrlegen på morran for hunden skal operere bort noen tenner som ikke ville ut av seg selv. Når han har sovnet,stikker jeg på jobb før jeg henter han etter jobb. Så skal guttungen ha besøk av en kompis. Men det kommer an på formen hans,og på samboerens form. For guttungen hostet veldig før han sovnet og min kjære hadde 39,5 i feber før han la seg.. :/ Så får se i morra tidlig. Eneste som er bankers er at hunden skal til dyrlegen :)

På generelt? Løper for å se...

♡Jente 05.07.2013♡

Ja. på konkurransetråden. I håp om å ta et oppgjør med de som tror vi virkelig sitter å teller fra en til millionen bare for å sanke innlegg..
Men trolig har jeg vel bare fyrt oppunder. Sikkert noen som vil klage på det og..
Tommel opp, Chihaya! Det der trengtes:)

Takk. Vel jeg liker egentlig ikke å kjefte, men jeg ser på alle her inne som likesinnede og når jeg ser at janteloven igjen begynner å råde og at jeg føler meg plassert i feil bås, da blir jeg veldig engasjert :(
Men jeg forsøker å velge mine ord med omhu for det er kjedelig å bli misfortått uansett hvilken "side" man står på.

Back
Topp