Mulig det er det for deg , men er jo ikke det for alle. Greia var jo at om noen spør et ja/nei spørsmål så er det teit å bli sur om man svarer bare ja eller neiDen type tråder blir bare teite..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulig det er det for deg , men er jo ikke det for alle. Greia var jo at om noen spør et ja/nei spørsmål så er det teit å bli sur om man svarer bare ja eller neiDen type tråder blir bare teite..
Forum er gøy! Men synses også de kunne hatt en chattetrådJeg tror de ikke var interessert fordi forumet gir en større verdi for dem.
Kan jo hende kostnaden hadde noe å si og, men det kosta ikke så mye, mener jeg å huske.
Men forum er jo gøyOg vi bruker jo denne tråden til chatting i høyeste grad
![]()
Det kan vi helt klartDa kan vi kanskje hjelpe hverandre
Den type tråder blir bare teite..
Har fått elveblest, så det å sitte i trange, varme klær er ikke særlig kjektSitter i sofaen og ser på opptak av Simpsons. Var ingenting annet på tv nå.
Ja/ nei svar er vel egentlig ikke lov.Mulig det er det for deg , men er jo ikke det for alle. Greia var jo at om noen spør et ja/nei spørsmål så er det teit å bli sur om man svarer bare ja eller nei
Sånn jaJeg tror de ikke var interessert fordi forumet gir en større verdi for dem.
Kan jo hende kostnaden hadde noe å si og, men det kosta ikke så mye, mener jeg å huske.
Men forum er jo gøyOg vi bruker jo denne tråden til chatting i høyeste grad
![]()
Snakker dere om innlegg?Det kan vi helt klart
Takk, nå har jeg bare 9 sider å lese før jeg har fått med med alt..Velkommen tilbake
Like barn leker best?![]()
Enig med degMulig det er det for deg , men er jo ikke det for alle. Greia var jo at om noen spør et ja/nei spørsmål så er det teit å bli sur om man svarer bare ja eller nei
Det vet jo vi med mager alt om. hahahaHihi ja sulten kommer jo sånn helt plutselig![]()
Det er ikke så mange.Takk, nå har jeg bare 9 sider å lese før jeg har fått med med alt..![]()
Nååå, så koselig<3
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Hihi og når du har fått med deg alt, er det 9 sider tilTakk, nå har jeg bare 9 sider å lese før jeg har fått med med alt..![]()
Oi det var jo igrunnen tidlig. Også var bebiss så liten. Men gikk alt bra etterpå? Du har ikke diabetes nå?
Har du brukt Donor?Takk,men jeg har ikke testet endaTester på lørdag
Men godfølelsen er der
![]()
Oh yes. Sånn typisk midt på natta har skjedd også!Det vet jo vi med mager alt om. hahaha
Det gjør vi jaSnakker dere om innlegg?
Ble et særs ulekkert hoppSyns du sa du skull drive å hoppe, jeg![]()