Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha ja men vi gjør jo detHaha, konge kommentar
TuMmY LoVe
Det skjønner jeg! Og det er nok lurt, at barnet kan ta kontakt dersom ønskelig!
Det var noen minier jaGutten: 2735 g, 49 cm
Jenten: 2960 g 48 cm
Masterchef står på her ogsåDa er jeg tilbake fra shopping, og klar for masterchef...
Fant en aldeles nydelig drakt i str. 50, bra jeg får små barn![]()
Bær henne ned![]()
Min drukna i 5050 passer jo de fleste nyfødte da
♡ Februar 2015 ♡
Ja, det må vertfall være godt at tilbudet er derVar derfor jeg valgte åpen donor. Forestiller meg at det må være vondt å ikke kunne få møte opphavet sitt og ikke få noe info om den ene siden av familien..
Skrevet i avslappet stilling
Positive tanker kan vi like! Håper tickeren din forblirThihi.. Har ikke testet enda,men jeg tenker pooositive tankerSkal teste på lørdag før vi skal på roadtrip
![]()
Eller dere, jaEller de som har alt annet å gjøre enn å skravle på dagtid...
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Vanskelig å vite dagsmåldne da vi ikke har noen søte snille som kan lage oppdateringsliste for ossEller de som har alt annet å gjøre enn å skravle på dagtid...
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Får gå inn og sjekke den igjen snart.Haha, kunne ikke la den ligge
TuMmY LoVe
Mine ogsåMin drukna i 50
Det var noen minier ja![]()
Jeg også faktisk. Hun druknet i 50. Var like liten som jenta di og gikk ned 10%, så veide bare 2,6 på vei hjem fra sykehuset.Vurderer nesten å kjøpe litt i str. 44....
Ja, det må vertfall være godt at tilbudet er derEr jo ikke sikkert ungen ønsker det i det hele tatt, pga at han ser på pappaen sin som den eneste pappaen sin! Og at den ikke tenker på hva som er biologisk.
Positive tanker kan vi like! Håper tickeren din forblir![]()
Håper ikke den dør utFår gå inn og sjekke den igjen snart.
Ja la oss håpe det! Dersom nr 2 var størst, kan det jo hende at nr 3 blir størreHåper på en over 3 kg denne gang