Felles skravle 2015

Det er jo tross alt ikke noe urimelig vi ber om, og jeg har god erfaring med å be om, og få, det vi vil ha, så lenge man legger det frem fornuftig, og det er et rimelig ønske.

Bra ideologi. Jeg ser at jentungen er redd for å skille seg ut. Noe hun gjør fordi hun er usedvanlig smart. :/

Takk :) Denne jenta skiller seg ut fordi hun er høyere enn de i klassen. Det har hun vært lenge. Og hun begynte å utvikle seg tidlig. Så hun blir lagt merke til uansett. Så da vil jeg heller gjøre det til noe positivt :) Det er noe med det,å gjøre det litt kult å skille seg ut :) Guttungen min liker å skille seg ut. Han vil gjerne at jeg maler han litt i ansiktet før han går på skolen,eller sprayer litt farge i håret hans :) Ikke alltid,men med jevne mellomrom :)

Takk :) Denne jenta skiller seg ut fordi hun er høyere enn de i klassen. Det har hun vært lenge. Og hun begynte å utvikle seg tidlig. Så hun blir lagt merke til uansett. Så da vil jeg heller gjøre det til noe positivt :) Det er noe med det,å gjøre det litt kult å skille seg ut :) Guttungen min liker å skille seg ut. Han vil gjerne at jeg maler han litt i ansiktet før han går på skolen,eller sprayer litt farge i håret hans :) Ikke alltid,men med jevne mellomrom :)
Kult at du gjer litt ut av det! Fortsett med det:-)

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app

Denne jenta skiller seg ut fordi hun er høyere enn de i klassen. Det har hun vært lenge. Og hun begynte å utvikle seg tidlig. Så hun blir lagt merke til uansett. Så da vil jeg heller gjøre det til noe positivt :) Det er noe med det,å gjøre det litt kult å skille seg ut :) Guttungen min liker å skille seg ut. Han vil gjerne at jeg maler han litt i ansiktet før han går på skolen,eller sprayer litt farge i håret hans :) Ikke alltid,men med jevne mellomrom :)
Det høres morro ut :)

Jenta mi elsker å lære, men kan bære veldig påståelig kombinert med livlig fantasi. :p
Men stort sett er hun en populær og sympatisk unge :)
Men litt for Råsa i perioder så jeg forsøker å få henne til å like det som er litt annerledes og :)

Nei nå må jeg dra på posten, nå er det forbudt å skravle frem til 20.;)

Sorry..... no can do

eller, i praksis jo, for jeg har bedt guttungen om å komme hjem klokka sju, så nå skal jeg gi dem kvedsmat så snart han kommer (må vekke henne, ser jeg...) og legge unger.

Eller, bare bære henne ned? DA blir leggingen kjapp, men spørs om det går da...

I 2008 spurte jeg om de kunne integrere en chat. Men det ville de ikke :(

Kult at du gjer litt ut av det! Fortsett med det:)

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app

Skal det :) Eneste han ikke får lov til,er å ha hanekam,men det er fordi pappaen nekter han :p Han hadde det i sommer da,for da hadde jeg han i 3 uker. Men når han kom til pappaen,så var det rett på badet for å få "normal" klipp :p Så han har et "normalt" hjem og et galehjem :laughing002

Tror jeg må ta en liten pause og. Jentungen kommer straks for å spise kvelds og sånn.
Det har vært veldig hyggelig jenter.
Snakkes plutselig! :)

Det høres morro ut :)

Jenta mi elsker å lære, men kan bære veldig påståelig kombinert med livlig fantasi. :p
Men stort sett er hun en populær og sympatisk unge :)
Men litt for Råsa i perioder så jeg forsøker å få henne til å like det som er litt annerledes og :)

Hvor gammel er hun da? :) Jeg ser for meg at du kan bruke den livlige fantasien hennes til å gi henne glede av å skille seg ut :) Jeg får veldig gode vibber fra deg,så jeg har ikke noe problem med å se for meg at hun er populær og sympatisk :)

Tror jeg må ta en liten pause og. Jentungen kommer straks for å spise kvelds og sånn.
Det har vært veldig hyggelig jenter.
Snakkes plutselig! :)

Sånn etter ungenes leggetid... men da skal jeg jo jobbe.... vi får se. Kanskje litt?

Back
Topp