Jeg har allerede sendt mldJeg skal høre som sagt med Tamara.Sier fra når jeg har fått svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har allerede sendt mldJeg skal høre som sagt med Tamara.Sier fra når jeg har fått svar
Jeg er enig. Jeg venter litt lenger men jeg blir da ikke sur om noen snakker om jul.Skjønner ikke hvorfor noen må legge seg oppi om noen vil planlegge jula i juni, la no de få gjøre det da
Blir ikke sur jeg hellerJeg er enig. Jeg venter litt lenger men jeg blir da ikke sur om noen snakker om jul.
Jul er viktig for mange![]()
Hehe jeg syntes det var morro. Man må kunne tulle litt og![]()
Nei da, det må du da alldeles ikkeJeg tror jeg må mer inn på generelt og lese litt![]()
Ja ikke sant, jeg kan ikke fordra å få høre hva har du begynt allerede nå..
Ja tenk så uhøflig. :/Fordi ellers svarer man for kort...
Det har jeg ogsåJeg har allerede sendt mld![]()
Jeg skal høre som sagt med Tamara.Sier fra når jeg har fått svar
Skamme seg burde man da.Ja tenk så uhøflig. :/
ja som sagt, det har jeg ogsåLiisja (beklager,jeg klarer ikke lære meg stave det) har jo allerede spurt
Bra ideologi. Jeg ser at jentungen er redd for å skille seg ut. Noe hun gjør fordi hun er usedvanlig smart. :/Hehehe.. JaaaDet er veldig gøy
Men jeg er generelt rar da
Liker å finne på rare ting. Sånn som nå om dagen går jeg med noen hvite tøysko som jeg har tegna på,med oransje lisser
Og jeg prøver å lære jentungen til samboeren at det er greit å skille seg ut. Så vi går med paljetthatter på butikken
Sånne som de hadde på Søstrene Grene rundt juletider i fjor
![]()
ja som sagt, det har jeg også
Forskejll på å si det å det å si, herregud er det mulig å starte så tidlig,ødlegger jo hele julen når man starter så tidligJeg kan bli litt sånn "SENT UTE er man jo ikke enda da", det var vel noe slikt jeg sa til deg for en måneds tid siden? Men det er altså helt ok å BEGYNNE i janaur om man vil, men å stresse med å være for sen i juli, slik enklelte kan gjøre, da anbefaler jeg å puste med magen og senke skuldrene og nye det litt mer)
Forskejll på å si det å det å si, herregud er det mulig å starte så tidlig,ødlegger jo hele julen når man starter så tidlig
Du manglet bare en j så det går braLiisja (beklager,jeg klarer ikke lære meg stave det) har jo allerede spurt
Ja, spennende å se hva svaret blirOg da venter vi bare på at dere får svar![]()
Har trua på at vi får det, de må jo gjøre toppslravlerne fornøydeJa, spennende å se hva svaret blir
Ja nemlig, det gjør vi faktisk. Streiker, å det vil de nok ikke likeHar trua på at vi får det, de må jo gjøre toppslravlerne fornøydeellers streiker vi!