Alt mulig, for øyeblikket er det putetrekk, kalender og julegaver, klommebøker ++
Linker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt mulig, for øyeblikket er det putetrekk, kalender og julegaver, klommebøker ++
Kanskje jeg kan finne kalenderdager der. Men jeg vet ikke hva jeg skal se etter.Alt mulig, for øyeblikket er det putetrekk, kalender og julegaver, klommebøker ++
Det er det!20 er jo gjort å et blunk da.
Jeg har kjøpt lego, lysende ball ,lommebok++Kanskje jeg kan finne kalenderdager der. Men jeg vet ikke hva jeg skal se etter.
Hehe, det skal gå raskt unna, men skulle gjerne kommet meg opp på en annen enn 100.plass i dag. Vi får se hva oppdateringen i kveld sierDet klarer du glatt. Du er jo rutinert i Forum skravling![]()
Merker at det går veldig fort nå som det er en del folk her inne.Bare å svare ivei det, så er du der straks![]()
Ja pokker , den var det. Burde vært et høytidsunderfoum her.Det var den juletråden vår da, der skulle vi ha slike linker også
Vi TRENGER den juletråden, kjenner jeg! Hvor??
Ehm ja, senere i kveld kan du få detLinker?
20 innlegg går fort altså, jeg håper på 70 til jeg i løpet av kvelden. Tror ikke jeg klarer det men.Merker at det går veldig fort nå som det er en del folk her inne.
Haha, DET stemmer eg for! GenialtJa pokker , den var det. Burde vært et høytidsunderfoum her.
Til , mann, barn og mammaDere som snakker om kalendergaver, er det til ungene dere lager kalender? Eller til noen andre?
Ja ikke sant , burde virkelig hatt det her.Haha, DET stemmer eg for! Genialt
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Da har du litt å planlegge skjønner jegTil , mann, barn og mamma
Hva med hobbyforumet? De har jo en ordlek der også, det er ikke akkurat en hobbyDet var den juletråden vår da, der skulle vi ha slike linker også
Vi TRENGER den juletråden, kjenner jeg! Hvor??
Jeg har kjøpt lego, lysende ball ,lommebok++
Ja pokker , den var det. Burde vært et høytidsunderfoum her.
Innpå medlemsaktiviteter skulle det vært et høytidsforumJa pokker , den var det. Burde vært et høytidsunderfoum her.