Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alltids en dag i morra..Jippi.
Skal prøve å få 100 innlegg i dag også, men tviler på jeg klarer det.
Så fort vi har spist middag må jeg ut å handle litt, og så skal jeg få fylt ut noen papirer for å få refinansiert boliglånet vårt
Jeg lurer på om jeg klarer å ta igjen Kengu og Lovebelly :OOppdatering kl 17:16
Prøver meg på denne oppdateringen jeg, så får vi se hvordan dette går. bare ta over om noen vil
Om noen mangler får dere si ifra
1. Lovebelly: 382
2. Kengu: 309
3. Chihaya: 249
5. Liisjja: 196
7. FruJohnsen: 161
11. To små og en i magen: 114
13. Huleboer: 92
16. Sara: 83
20. Molly: 77
22. Twinkle: 74
57. Ninhursag: 31
64. Epleskrott: 29
80. Trinbeth: 23
94. Lykkeliten_86: 21
Lanterne
De 8 første har nådd målet for i dag: 133
Må ha 67 innlegg per dag for å klare 2000 i september.
Jeg er trøtt og mett og sitter å forsøker å bli venner med en Freia Melkesjokolade med M.Har folk ein fin kveld då? Her har mini og pappaen gått ut på tur. Så eg tar oppvasken og ser på Scrubs. Ganske greitt egentlig
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Hahaha herligShit som dere har skravla!Jeg får skravle masse i kveld for å prøve å ta dere igjen da
Ble kasta ut av stua av guttungen og kompisen. De skulle ha guttetidDet betyr å spille Lego Marvel på PS3'en
![]()
Skulle vært på apoteket jeg men de har visst stengt.
Mannen er kriminell på pakker.Eeeeelsker å hente pakkerVet jo stort sett hva de inneholder,men jeg er som en unge på juleaften fordetom
![]()
Hahaha herlig![]()
Det er litt deilig og er det ikke?Ja,kan ikke annet enn å leDet var en gang de ville ha meg i stua,men de tidene er visst over. 7år og klarer seg selv veldig greit
![]()
Nei da, det er det ikke. Da hadde jeg nok klart å hente de.Men kjipt de stenger 17Kjedelig daHåper ikke det var helt krise med de medisinene du skulle hente!
Mannen er kriminell på pakker.
Han bestiller gjerne bøker bare for å vite at det kommer en pakke.![]()
Det klarer du nok om du skraavler litt hver dag.Jeg lurer på om jeg klarer å ta igjen Kengu og Lovebelly :O
Skulle vært på apoteket jeg men de har visst stengt.
Nei da, det er det ikke. Da hadde jeg nok klart å hente de.Men kjipt de stenger 17
Jeg lurer på om jeg klarer å ta igjen Kengu og Lovebelly :O
Mannen er kriminell på pakker.
Han bestiller gjerne bøker bare for å vite at det kommer en pakke.![]()
De gjør det her også, men resepten ligge rpå nærmeste apotek å det stenger 17Ja,det var tidlig! På senterene her,stenger de kl åtte.
Jeg er trøtt og mett og sitter å forsøker å bli venner med en Freia Melkesjokolade med M.
Jeg liker egentlig ikke M. Men denne var ok![]()
Å det burde jeg begynne med altsåJeg var fæl til å forhåndsbestille bøker og filmer før.
Gjerne måneder før de kom ut.
Titt og ofte bare dumpet det en pakke i posten jeg helt hadde glemt jeg hadde bestilt.
Like spennende hver gang![]()