Felles skravle 2015

Oppdatering kl 17:16

Prøver meg på denne oppdateringen jeg, så får vi se hvordan dette går. bare ta over om noen vil :p
Om noen mangler får dere si ifra

1. Lovebelly: 382
2. Kengu: 309
3. Chihaya: 249
5. Liisjja: 196
7. FruJohnsen: 161
11. To små og en i magen: 114
13. Huleboer: 92
16. Sara: 83
20. Molly: 77
22. Twinkle: 74
57. Ninhursag: 31
64. Epleskrott: 29
80. Trinbeth: 23
94. Lykkeliten_86: 21

Lanterne

De 8 første har nådd målet for i dag: 133
Må ha 67 innlegg per dag for å klare 2000 i september.
Takk for oppdatering, flink du!

Har folk ein fin kveld då? Her har mini og pappaen gått ut på tur. Så eg tar oppvasken og ser på Scrubs. Ganske greitt egentlig:)

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Her er poden hos en kompis, mannen jobber å jeg sitter i sofaen. Må snart dra på posten å hente pakker.

Her er poden hos en kompis, mannen jobber å jeg sitter i sofaen. Må snart dra på posten å hente pakker.
Ooo, hente pakkar. Det er jo vel spennande:-) eg elskar å hente pakkar på posten. Sjølv om eg stort sett veit kva som kjem då:p

Ikke lett det der.

Jm som maser på vekt, det er ikke gøy.

fra app
Det var faktisk veldig kjipt for den ene siden var jeg litt for tung fra før og plutselig får jeg "kjeft" for at jeg ikke klarer å spise nok :p rart

Laga det på jobben, hadde nok ikke gjort det hjemme

Lage pizza på jobb? DET har i alle fall ikke jeg lang nok lunsjpause til.

Vi spiser vel og merke middag på jobb 3 ganger i uka i 2-3 mnd på nyåret, men da er det fjorland 90% av gangene, og tilkjørt ferdigpizza en gang eller to.

Har folk ein fin kveld då? Her har mini og pappaen gått ut på tur. Så eg tar oppvasken og ser på Scrubs. Ganske greitt egentlig:)

Har vel det.
Skal snart til å spise middag, og så må jeg ut å handle litt.

Det var faktisk veldig kjipt for den ene siden var jeg litt for tung fra før og plutselig får jeg "kjeft" for at jeg ikke klarer å spise nok :p rart

Jeg er jo litt motsatt, siden jeg egentlig i alle fall før barn nummer to balanserte sånn fint rett over grensen for undervekt (not anymore, men jeg er et godt stykke unna overvekt enda da) og i et av svangerskapene, jeg husker ikke hvilket, fikk jeg påpakk for at jeg ikke gikk opp nok i vekt,og det ble antydet at jeg ikke VILLE opp i vekt. Jeg tok med meg mannen på neste kontroll som backup, han kunne gå god for at jeg spiste så mye jeg klarte, og jeg fetet opp maten min det jeg klarte (blandet H-melk i lettmelka mi, brukte fløte i matlagingen etc) for jeg orket ikke gå dit og si at jeg hadde klart en halvkilo opp på 4 uker og få anklager om spiseforstyrrelse i retur, jeg spiste jo for søren alt jeg klarte! (Men fikk ikke lov å spise mye sukker, høyrisiko for svangerskapsdiabetes)

Jentungen ser barnetv, guttungen besøker en kompis, og jeg sløver på sofaen. Jeg SKAL jobbe i kveld, i alle fall en time om ikke mer, og gruer meg, men orker ikke begynne enda, men Hr Bloms Gartneri står på ved siden av meg. Da skravler jeg heller litt.

Og mulig at jeg sniker inn litt her i kveld også, innimellom faktura og rapportering...

Back
Topp