Ha ha herlig, kasta ut faktisk.Shit som dere har skravla!Jeg får skravle masse i kveld for å prøve å ta dere igjen da
Ble kasta ut av stua av guttungen og kompisen. De skulle ha guttetidDet betyr å spille Lego Marvel på PS3'en
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha herlig, kasta ut faktisk.Shit som dere har skravla!Jeg får skravle masse i kveld for å prøve å ta dere igjen da
Ble kasta ut av stua av guttungen og kompisen. De skulle ha guttetidDet betyr å spille Lego Marvel på PS3'en
![]()
God handletur. Skal se at du plutselig har skravlet masse i kveld duJippi.
Skal prøve å få 100 innlegg i dag også, men tviler på jeg klarer det.
Så fort vi har spist middag må jeg ut å handle litt, og så skal jeg få fylt ut noen papirer for å få refinansiert boliglånet vårt
Takk for oppdatering, flink du!Oppdatering kl 17:16
Prøver meg på denne oppdateringen jeg, så får vi se hvordan dette går. bare ta over om noen vil
Om noen mangler får dere si ifra
1. Lovebelly: 382
2. Kengu: 309
3. Chihaya: 249
5. Liisjja: 196
7. FruJohnsen: 161
11. To små og en i magen: 114
13. Huleboer: 92
16. Sara: 83
20. Molly: 77
22. Twinkle: 74
57. Ninhursag: 31
64. Epleskrott: 29
80. Trinbeth: 23
94. Lykkeliten_86: 21
Lanterne
De 8 første har nådd målet for i dag: 133
Må ha 67 innlegg per dag for å klare 2000 i september.
Så klart, jeg har troenOi, da mangler jeg noen innlegg for i dag! Gurimalla, kommer dette til å gå da?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Her er poden hos en kompis, mannen jobber å jeg sitter i sofaen. Må snart dra på posten å hente pakker.Har folk ein fin kveld då? Her har mini og pappaen gått ut på tur. Så eg tar oppvasken og ser på Scrubs. Ganske greitt egentlig
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Ha ha herlig, kasta ut faktisk.
He he, det er da man trenger kjeller eller loftsstueHehehe... Ja"Mamma,du må gå nå. Vi vil være alene for vi skal ha GUTTETID." Sa at jeg kunne være stille,men det hjalp lite *ler*
Ooo, hente pakkar. Det er jo vel spennandeHer er poden hos en kompis, mannen jobber å jeg sitter i sofaen. Må snart dra på posten å hente pakker.
Det var faktisk veldig kjipt for den ene siden var jeg litt for tung fra før og plutselig får jeg "kjeft" for at jeg ikke klarer å spise nokIkke lett det der.
Jm som maser på vekt, det er ikke gøy.
fra app
Woah!Venninnen min la på seg 5 kg hun og gikk 8 dager på overtid nå, ut kom en gutt på 4.1![]()
Laga det på jobben, hadde nok ikke gjort det hjemme
Har folk ein fin kveld då? Her har mini og pappaen gått ut på tur. Så eg tar oppvasken og ser på Scrubs. Ganske greitt egentlig
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
He he, det er da man trenger kjeller eller loftsstue
Du skal se det går fort.Oi somdere har skravlet i dag.
Hva med oss stakkarser som er på jobb hele dagen?
Dere når jo dagsmålene deres lenge før vi får sjansen til å skravle litt.
Sent from my iPad using BV Forum
Her er poden hos en kompis, mannen jobber å jeg sitter i sofaen. Må snart dra på posten å hente pakker.
God handletur. Skal se at du plutselig har skravlet masse i kveld du
Det var faktisk veldig kjipt for den ene siden var jeg litt for tung fra før og plutselig får jeg "kjeft" for at jeg ikke klarer å spise nokrart
Men du pleier jo å være plassertFlinke skravlere dere er!!! Kjenner jeg nesten blir uggen bare jeg tenker tanken jeg nå!! Haha...
Sent from my iPhone using BV Forum
Noen må jobbe og. Skulle gjerne hatt en jobbHelt enig! Jeg er fortsatt på jobb, og har ikke engang hatt tid til å si god morgen
Fra mobil.