Tihi! Hva skal du spise?Oh yeah! Løper i kantina nå før alle andre
TuMmY LoVe
-Fra appen-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tihi! Hva skal du spise?Oh yeah! Løper i kantina nå før alle andre
TuMmY LoVe
Jeg vaser rundt i morgenkåpaJeg har ikke stått opp engang. Har ingen planer i dag så hvorfor skulle jeg det?![]()
Min er verdens snilleste, med herregud så høylytte dame.Svigermødre- got to love them! ^^
-Fra appen-
Jeg fikk nå lyst på bagel med ost og skinkeNei nå ble jeg sulten. :/
Har en snill svigermor jeg også, ikke noe vondt i dama, men hun er Svigermor med stor S! "MMM!! Maten var kjempe god! Potetstappa skulle vært krydret litt mer da. Men veldig god smak! Manglet bare en del salt, har du krydret? He he.. Ehh.. har du salt?" (Svigerinna mi serverte pølse og potetstappe i 4 åringens bursdag, og laget stappe fra bunn.)Min er verdens snilleste, med herregud så høylytte dame.
Hun har nå overrasket oss med 5-6 ulldresser i 56 og 62. Merino og/eller kashmir. Masse andre klær og tatt helt av :O Vi er bortskjemte.
Det er liksom noe med måten det blir sagt på, hun roper det ut og skryter maten opp i himmelen før hun drar den ned igjen og klager høylyttHar en snill svigermor jeg også, ikke noe vondt i dama, men hun er Svigermor med stor S! "MMM!! Maten var kjempe god! Potetstappa skulle vært krydret litt mer da. Men veldig god smak! Manglet bare en del salt, har du krydret? He he.. Ehh.. har du salt?" (Svigerinna mi serverte pølse og potetstappe i 4 åringens bursdag, og laget stappe fra bunn.)
-Fra appen-
"Oj, her var det lenge siden det ble tørket støv da" Ehh,ja, jeg spyr og er drit dårlig så og tørke støv i BODEN er ikke min største prioritetHar en snill svigermor jeg også, ikke noe vondt i dama, men hun er Svigermor med stor S! "MMM!! Maten var kjempe god! Potetstappa skulle vært krydret litt mer da. Men veldig god smak! Manglet bare en del salt, har du krydret? He he.. Ehh.. har du salt?" (Svigerinna mi serverte pølse og potetstappe i 4 åringens bursdag, og laget stappe fra bunn.)
-Fra appen-
Ha ha!"Oj, her var det lenge siden det ble tørket støv da" Ehh,ja, jeg spyr og er drit dårlig så og tørke støv i BODEN er ikke min største prioritet![]()
Hahah,jeg døør... HuffamegHa ha!
Svigermor står på kjøkkenet og kikker på den rene oppvasken på benken til tørk "jeg liker å tørke og sette det vekk med en gang jeg! Men vi er forskjellige!" Ja heldigvis..
-Fra appen-
Jeg fikk nå lyst på bagel med ost og skinke![]()
HahaDet er liksom noe med måten det blir sagt på, hun roper det ut og skryter maten opp i himmelen før hun drar den ned igjen og klager høylytt
-Fra appen-
SUBWAY...oh no.. Hvor skal dette endeJeg hadde nettopp en halv sub fra subway. Er fremdeles sulten
Skrevet i avslappet stilling
Omnomnom! Ble kvalm etter frokost jeg.. Har enda ikke klart å sette på den berømte vaska hellerStein ovnsbakt brød, italiensk salat med kokt skinke og agurk. Cottage cheese med hjemme tørt jorbærsyltetøy og jus av blodappelsin
SUBWAY...oh no.. Hvor skal dette ende![]()
Da vil jeg håpe det var en god stolOmnomnom! Ble kvalm etter frokost jeg.. Har enda ikke klart å sette på den berømte vaska hellerSkullr bare teste stolen før jeg tok av trekket! Og der ble jeg..
-Fra appen-
Ja, den var veldig ålreit!Da vil jeg håpe det var en god stol![]()