Felles skravle 2015

Jeg har ikke stått opp engang. Har ingen planer i dag så hvorfor skulle jeg det? :p
Jeg vaser rundt i morgenkåpa :P Fikk en svær kasse med arvetøy av ei venninne igår, skulle gått igjennom den..

-Fra appen-

Svigermødre- got to love them! ^^

-Fra appen-
Min er verdens snilleste, med herregud så høylytte dame.
Hun har nå overrasket oss med 5-6 ulldresser i 56 og 62. Merino og/eller kashmir. Masse andre klær og tatt helt av :O Vi er bortskjemte.

Min er verdens snilleste, med herregud så høylytte dame.
Hun har nå overrasket oss med 5-6 ulldresser i 56 og 62. Merino og/eller kashmir. Masse andre klær og tatt helt av :O Vi er bortskjemte.
Har en snill svigermor jeg også, ikke noe vondt i dama, men hun er Svigermor med stor S! "MMM!! Maten var kjempe god! Potetstappa skulle vært krydret litt mer da. Men veldig god smak! Manglet bare en del salt, har du krydret? He he.. Ehh.. har du salt?" (Svigerinna mi serverte pølse og potetstappe i 4 åringens bursdag, og laget stappe fra bunn.)

-Fra appen-

Har en snill svigermor jeg også, ikke noe vondt i dama, men hun er Svigermor med stor S! "MMM!! Maten var kjempe god! Potetstappa skulle vært krydret litt mer da. Men veldig god smak! Manglet bare en del salt, har du krydret? He he.. Ehh.. har du salt?" (Svigerinna mi serverte pølse og potetstappe i 4 åringens bursdag, og laget stappe fra bunn.)

-Fra appen-
Det er liksom noe med måten det blir sagt på, hun roper det ut og skryter maten opp i himmelen før hun drar den ned igjen og klager høylytt :P

-Fra appen-

-Fra appen-
"Oj, her var det lenge siden det ble tørket støv da" Ehh,ja, jeg spyr og er drit dårlig så og tørke støv i BODEN er ikke min største prioritet :p

"Oj, her var det lenge siden det ble tørket støv da" Ehh,ja, jeg spyr og er drit dårlig så og tørke støv i BODEN er ikke min største prioritet :p
Ha ha!

Svigermor står på kjøkkenet og kikker på den rene oppvasken på benken til tørk "jeg liker å tørke og sette det vekk med en gang jeg! Men vi er forskjellige!" Ja heldigvis.. :P

-Fra appen-

Ha ha!

Svigermor står på kjøkkenet og kikker på den rene oppvasken på benken til tørk "jeg liker å tørke og sette det vekk med en gang jeg! Men vi er forskjellige!" Ja heldigvis.. :p

-Fra appen-
Hahah,jeg døør... Huffameg :P

Stein ovnsbakt brød, italiensk salat med kokt skinke og agurk. Cottage cheese med hjemme tørt jorbærsyltetøy og jus av blodappelsin

Vedlegg

• 1409648842651.jpg
    1409648842651.jpg
    52,8 KB · Visninger: 7
Mannen skal ut på tur lørdag 27. September, og vi har termin tirsdag 7. Oktober.. Kjenner jeg ikke liker det :P kjenner det bekymrer meg litt faktisk! Det er dagstur med veteranbilen, han vil være 2,5 time unna.. Gutta skal på sånn treff.. Jeg unner han det! Men da sitter jeg igjen alene.. Hvor typisk er det ikke om det skjer noe da? :P

-Fra appen-

Stein ovnsbakt brød, italiensk salat med kokt skinke og agurk. Cottage cheese med hjemme tørt jorbærsyltetøy og jus av blodappelsin
Omnomnom! Ble kvalm etter frokost jeg.. Har enda ikke klart å sette på den berømte vaska heller :P Skullr bare teste stolen før jeg tok av trekket! Og der ble jeg..

-Fra appen-

Omnomnom! Ble kvalm etter frokost jeg.. Har enda ikke klart å sette på den berømte vaska heller :P Skullr bare teste stolen før jeg tok av trekket! Og der ble jeg..

-Fra appen-
Da vil jeg håpe det var en god stol :)

Oppdatering

Prøver meg på denne oppdateringen jeg, så får vi se hvordan dette går. bare ta over om noen vil :p
Om noen mangler får dere si ifra

1. Lovebelly: 367
2. Kengu: 262
5. Chihaya: 134
6. Liisjja: 133
8. To små og en i magen: 109
11. Huleboer: 77
12. FruJohnsen: 77
15. Sara: 70
21. Molly: 61
55. Twinkle: 25
72. Lykkeliten_86: 19

De seks første har nådd målet for i dag: 133
Må ha 67 innlegg per dag for å klare 2000 i september.

Oppdatering kl 09.00

Last edited:
Back
Topp