Felles skravle 2015

Sliter med vekta. Gikk ned ca 7 kg, men har tatt igjen litt. Men lille vokser og etter langt om lenge har vi klart å avsløre at det er en jente som bor i magehuset :)
Alle bortsett fra svigermor ble overlykkelig. Haha. Hun hadde håpet på en gutt for mannen har vært "omringet" av nesten bare jenter hele livet. :p
Huffda :( Godt den lille jenta deres har det fint da hvertfall :D Såå koselig <3 Haha, svigermødre altså :P

Ha ha ja, men jeg var på oul i uke 18-19 også fikk jeg ny ul i uke 32, og jeg regnet jo med å få vite det mer sikkert da! Men han gadd ikke se etter O.o Da var jeg på nippet til å kjøre til Tønsberg på en privatklinikk der. Men mannen syntes det var galskap å kjøre en time en vei bare for å vite kjønnet :P Hadde vi venta så lenge så kunne vi vente litt til! Så da så..

-Fra appen-
Jeg måtte ha privat ul for å finne ut. :p

Hadde en sjekk i uke 17. Fikk ikke vite.
OUL 18+husker ikke. Fikk ikke vite.
OUL ekstrahert pga manglende mål i uke 22 (hvis jeg husker rett. Gravidhodet funker ikke) fikk ikke vite.

Og det klarte jeg ikke slå meg til to med. Jeg ble søvnløs. :p huff så flaut.
Så D ble der brukt 1400 kroner og etter 3-4 sekunder hadde mannen funnet kjønn. Hahaha

Åh nei.. for det fikk jeg ikke lyst på nå. :O
Ha ha herlig gravid symptom å få lyst på alt som nevnes! Mannen utnytter det til det fulle..! Han satt og kikka skrått på meg i sofaen en dag også sa han plutselig "sjokoladepudding" ut av det blå!

Jeg: kaller du meg en pudding??
Han: Nei nei.. jeg bare sier det.. sjokoladepudding..
Jeg: .......
*2 min senere*
Jeg: Vi må på butikken og kjøpe sjokoladepudding!!
Han: Okei!!

:P

-Fra appen-

100% sykemeldt nå i innspurten! Bekkenet er litt "morsomt" :P Er så sliten nå at jeg kjenner det er greit. Skulle jobba 40% da, frem til bekkenet ikke ville mer. Men jeg kan ikke klage! :D Godt oktober snart er her, jeg har vært gravid i hele år :P

-Fra appen-
Da er det godt å ta det med ro :)

Ha ha herlig gravid symptom å få lyst på alt som nevnes! Mannen utnytter det til det fulle..! Han satt og kikka skrått på meg i sofaen en dag også sa han plutselig "sjokoladepudding" ut av det blå!

*2 min senere*

-Fra appen-
Som å høre mannen min ;)

TuMmY LoVe

Huffda :( Godt den lille jenta deres har det fint da hvertfall :D Såå koselig <3 Haha, svigermødre altså :P
Haha ja. Men hun var redd det skulle påvirke mannen. Han har nemlig langt hår og har aldri vist noen heftig interesse for jenter. :p
Ikke som hun vet hvertfall. Så alle trodde han var homofil. Haha.
Og han nekter å klippe håret og jeg tror svigermor er litt opphengt i det.

Jeg måtte ha privat ul for å finne ut. :p

Hadde en sjekk i uke 17. Fikk ikke vite.
OUL 18+husker ikke. Fikk ikke vite.
OUL ekstrahert pga manglende mål i uke 22 (hvis jeg husker rett. Gravidhodet funker ikke) fikk ikke vite.

Og det klarte jeg ikke slå meg til to med. Jeg ble søvnløs. :p huff så flaut.
Så D ble der brukt 1400 kroner og etter 3-4 sekunder hadde mannen funnet kjønn. Hahaha
Ha ha! Nå er jeg i 35+1 så er redd det er for seint å finne ut, vanskelig å se! Også er det jo bare 5 uker til termin... Så vi får jo snart se!

-Fra appen-

Haha ja. Men hun var redd det skulle påvirke mannen. Han har nemlig langt hår og har aldri vist noen heftig interesse for jenter. :p
Haha! Kan jo trygt si han ikke er det ;) :p

*2 min senere*

-Fra appen-
Hahaha. Ja jeg er kommet dit og nå.
Mannen nevnte feks en Melkesjokolade for halvannen uke siden. Og sjokolade har jeg hatt litt stygge på både denne gangen og sist. Gjett hva jeg har spist masse av siste 3 dagene? :p

Har ikke fått i meg frokost enda. Vet ikke hva jeg vil ha som er innen rekkevidde. :/
Jeg har lagt meg i senga igjen! Var så kaldt i stua så frokost får vente :)

Svigermødre- got to love them! ^^

-Fra appen-

Hahaha. Ja jeg er kommet dit og nå.
Mannen nevnte feks en Melkesjokolade for halvannen uke siden. Og sjokolade har jeg hatt litt stygge på både denne gangen og sist. Gjett hva jeg har spist masse av siste 3 dagene? :p
Ha ha ^^ er ikke barebare!

-Fra appen-

Jeg har ikke stått opp engang. Har ingen planer i dag så hvorfor skulle jeg det? :p
Jeg skulle egentlig ha planer i dag, men ble avlyst og har da lagt meg igjen :p

Back
Topp