Knallrosa å lyser opp hvertfallSikkert fine
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Knallrosa å lyser opp hvertfallSikkert fine
TuMmY LoVe
Ja gleder meg! Håper det er sånn jeg tenker at det skal væreSpennende med gravidtrening da![]()
KultNevøen min var å klippa seg her om dagen og fikk rosa farge i håret, han var så fornøyd![]()
![]()
Samme her, poden har også sorte klær, men får ikke bare ha på detJa! Ellers liker jeg det til å kombinere med friske fargerEttersom det passer til alt. (på meg selv tenker jeg
)
Knall rosa er gøyKnallrosa å lyser opp hvertfall![]()
Du får komme med rapport etterpå daJa gleder meg! Håper det er sånn jeg tenker at det skal være![]()
Skikkelig stasKult![]()
Høres kult ut!Knall rosa er gøyMamma holder på å strikke en brun heldress. Så ville ho ha litt rosa på også, så ble det knall rosa glidelås, og knall rosa bord nede ved fotendene.
Heisann! Uff.. Hvorfor sliter du med å sove? Er det bekkenplager?Hei hei! Vanskelig å sove idag.. men 06.30 er bedre enn 05.00!
Helt ærlig så tror jeg det er foreldrene som mest legger merke til det.Skikkelig stasIngen som kommenterte noe på at det var rosa i bhg
![]()
Heii! Det er håpefulle også!Har alle termin i 2015 her, eller er det håpefulle også?
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Litt av hvert, jeg har termin i oktoberHar alle termin i 2015 her, eller er det håpefulle også?
Ja det er det jeg tenker også. Akkurat som om de tror de skal bli homo fordi de går med rosa?Helt ærlig så tror jeg det er foreldrene som mest legger merke til det.
Ja, særlig pappaerHelt ærlig så tror jeg det er foreldrene som mest legger merke til det.
Har selv termin i januarHar alle termin i 2015 her, eller er det håpefulle også?
Det går finthalooo.
Hvordan er det med deg?
Jeg har ikke blitt gravid så nei ingen termin i 2015 ennå hvertfal.Har alle termin i 2015 her, eller er det håpefulle også?
Oh yes, klart de blir det.Ja det er det jeg tenker også. Akkurat som om de tror de skal bli homo fordi de går med rosa?![]()
Oh yes!!! Mange rare pappaer. F.eks så lakker vi neglene på guttene også om vi drar frem neglelakk en dag i bhg. Kan jo ikke gjøre forskjell. Og guttene synes det er så tøfft. Pappaene derimotJa, særlig pappaer![]()