Rosa sliter jeg litt med også til gutter, men poden fikk rosa hansker i fjor for det ønsket han seg så veldig.Ja tror ikke jeg ville kledt opp en nyfødt i rosa, men når de blir litt eldre syns jeg ikke det gjør noe om de har en lilla fleece liksom!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rosa sliter jeg litt med også til gutter, men poden fikk rosa hansker i fjor for det ønsket han seg så veldig.Ja tror ikke jeg ville kledt opp en nyfødt i rosa, men når de blir litt eldre syns jeg ikke det gjør noe om de har en lilla fleece liksom!![]()
Underholdning på jobbenVet du hva, det tviler jeg ikke på engang.
Ja det liker jeg ogsåStilig med gutter med litt farge.
TuMmY LoVe
Det blir det, men kjedelig der og daDet er det ja, mere penger men kjedelig likevel
Syns ikke det gjør noe jegRosa sliter jeg litt med også til gutter, men poden fikk rosa hansker i fjor for det ønsket han seg så veldig.
Absolutt, og kjedelig med bare sortJa det liker jeg ogsåBlått fra topp til tå blir fort litt kjedelig.
Sikkert fineRosa sliter jeg litt med også til gutter, men poden fikk rosa hansker i fjor for det ønsket han seg så veldig.
Pass på å slappe litt av også!Kommer til å være sliten i dag.. Lang dag på jobb.
Nevøen min var å klippa seg her om dagen og fikk rosa farge i håret, han var så fornøydAbsolutt, og kjedelig med bare sort
TuMmY LoVe
Ja når jeg kommer hjem blir det avlsapping, evnt en kveldstur etter middag. Men er lenge å jobbe til 17. I morgen er det trening etter jobb. Gravidtrening. Første trening på et par mndPass på å slappe litt av også!
TuMmY LoVe
He he , er det ja.Underholdning på jobben
TuMmY LoVe
Enig i det i grunn. Ble lei av blått etterhvert jeg.Ja det liker jeg ogsåBlått fra topp til tå blir fort litt kjedelig.
Ja, vertfall når det har vært en vanvittig slitsom dag.Det blir det, men kjedelig der og da
TuMmY LoVe
Neida ikke jeg heller. Synes han er tøff jeg.Syns ikke det gjør noe jeg![]()
Sort er en hedelig farge ja,blir så fargeløst om alt er sort.Absolutt, og kjedelig med bare sort
TuMmY LoVe
Ikke slit deg ut helt da snuppa.Kommer til å være sliten i dag.. Lang dag på jobb.
Spennende med gravidtrening daJa når jeg kommer hjem blir det avlsapping, evnt en kveldstur etter middag. Men er lenge å jobbe til 17. I morgen er det trening etter jobb. Gravidtrening. Første trening på et par mnd
Ja! Ellers liker jeg det til å kombinere med friske fargerSort er en hedelig farge ja,blir så fargeløst om alt er sort.