Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var for stor over armene og brystet. Alt flagrer. Om jeg godsnakker med min mor, fikser hun den nok for megMagen vokser jo enda daEller så kan du kanskje få noen til å sy den inn?
LurtVi har faktisk en plan om å gi hjemmelaget syltetøy og syltet frukt som julehilsen. Vi handler bare til ungene. Og egne foreldre og søsken.
Resten får en liten hilsen.![]()
Vi har faktisk en plan om å gi hjemmelaget syltetøy og syltet frukt som julehilsen. Vi handler bare til ungene. Og egne foreldre og søsken.
Resten får en liten hilsen.![]()
Skravles i morgen!Nei legge meg var det jeg skulle. Takk for skravlekvelden damer. Snakkes i morgen.
Natta![]()
Jeg har begynt å tenkt på det, mye fint på ebay har jeg hørt.
Sy går også ann![]()
Skravles senereJeg hopper til køys nå! Riktig god natt alle sammen! Gleder meg til å skravle videre om julegaver en annen dag![]()
Den var for stor over armene og brystet. Alt flagrer. Om jeg godsnakker med min mor, fikser hun den nok for meg![]()
Hvilket merke?
Kalendergaver trenger jeg ikke å tenke på enda heldigvis ^^
Nei legge meg var det jeg skulle. Takk for skravlekvelden damer. Snakkes i morgen.
Natta![]()
Sov godtNei legge meg var det jeg skulle. Takk for skravlekvelden damer. Snakkes i morgen.
Natta![]()
Sov godtNei,da var det vel kanskje natta da...Sov godt jenter
![]()
![]()
God nattFår vel si god natt jeg og![]()
God bedring til søtisen! Skravles!
Tro det eller ei, vi har sovet hele natta alle sammen! Hipp hurra! Hvis hun er blid når jeg vekker henne, så blir det en liten tur i barnehagen i dag hvertfallUff stakkar slille altså
God morgen, SaraGod morgen
fra app