Vel jeg må ta litt innimellom da jeg ikke får vært her hver dag..God natt! Du tar 2000 bare på noen dager du!
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vel jeg må ta litt innimellom da jeg ikke får vært her hver dag..God natt! Du tar 2000 bare på noen dager du!
Hadde jeg vært alene uten jobb hadde jeg det ogHadde det ikke vært for samboer, sønn og jobb, hadde jeg vært oppe til 2-3, uansett hvor trøtt jeg er. Lider av "skal bare"-syka
Skrevet i avslappet stilling
Ser den jaVel jeg må ta litt innimellom da jeg ikke får vært her hver dag..
TuMmY LoVe
Det når du i morgenJeg er ikke på 100 engang
Jada, null problemDet når du i morgen![]()
Ja det handler i grunn om detBare flaks at det var så mange pålogget i dag
TuMmY LoVe
Det er det helt klart, håper å komme ennå litt lenger foran i morgen.Flink du har vært! Godt å være litt foran
TuMmY LoVe
Flere det! Men tvinger meg til å sove
Om du skravler 300 de dagene du er her, når du fort 2000Vel jeg må ta litt innimellom da jeg ikke får vært her hver dag..
TuMmY LoVe
Lykke tilJada, null problem![]()
Viktig med nok søvnSovner når jeg legger meg, men så lenge kroppen ikke har møtt senga (uansett hvor mye hun roper), så finner jeg noe nytt jeg må få gjort/sett...Hehehe.. Må være streng med meg sjøl så jeg i hvertfall får 7 timers søvn
Takk duLykke til![]()
Hadde jeg vært alene uten jobb hadde jeg det og
TuMmY LoVe
Viktig med nok søvnjeg fungerer ikke viss ikke
Haha det er ikke gøyIkke jeg heller. Men er i koma uansett for tida..Slo feil på kassa flere ganger i dag... Retur, retur, retur...
Ååhh... *sukk* jeg å vilNamm hørtes godt udEggesalat er så godt. Jeg strikker babyteppe
![]()
Nei, bare snoker litt andre steder på bvHar alle lagt seg nå?
Haha det er ikke gøy![]()
Haha godt å komme hjem å koble avBle noen lapper hvor det sto: "Bomma på kort og trykket kontant istedet." Og "Trykket feil pris". Var godt når klokka ble tre og jeg kunne reise hjem
Aha, derfor du ble så stille jaNei, bare snoker litt andre steder på bv