BabyGrogu
Elsker forumet
Ja, interresant.
TuMmY LoVe
Ja, kjempe
Skrevet i avslappet stilling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, interresant.
TuMmY LoVe
Det var noe annet da jeg gikk på sv penger første gangen, ja!Sover så lenge jeg vil jegeller til hunden må ut å tisse. Er ikke sunt å gå på svpenger
Var i grunn ikke det heller.Hørtes ikke feil ut
Jeg så første episode, og tatt opp resten. Har ikke hatt tid til å se de neste episodene enda.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Fort gjort, aldri hørt om det jeg. Men det er ikke så rart, jeg bor jo milevis unnaOi, der sa jeg visst hvilket varehus det var gitt, det var egentlig ikke meningen riktig enda.
♡Jente 05.07.2013♡
Uff da :/ håper det gir segVondt overaltmen ikke bekkenet som holder meg i sofaen nå...
♡Jente 05.07.2013♡
Det hørtes slitsomt utJa, kjempeTenk å ha mannlig pubertet OG mensen da.. Da hadde jeg blitt helt surrete tror jeg...
Ja, det er jo det.Ok. Er veldig interessant og tankevekkende
Ja det trur jeg påDet var noe annet da jeg gikk på sv penger første gangen, ja!
♡Jente 05.07.2013♡
Så fort dagene roer seg litt blir det nok bra. Også glemmer man heldigvis fort...Uff da :/ håper det gir seg
Var i grunn ikke det heller.
Littegranne kanskjeJa, kjempeTenk å ha mannlig pubertet OG mensen da.. Da hadde jeg blitt helt surrete tror jeg...
Hjelper på å få roet ned noen gir.Så fort dagene roer seg litt blir det nok bra. Også glemmer man heldigvis fort...
♡Jente 05.07.2013♡
Er nok ikke lenge til jeg finner senga heller. Hører ho roper på meg
Min roper den og, etter alt på tv er ferdigEr nok ikke lenge til jeg finner senga heller. Hører ho roper på meg
Roper hun høyt eller?
Ha ha ha, gjør det å se om det hjelperJupp. Blir høyere og høyere.. Vurderer å fore henne med samboeren først sånn at jeg får sett ferdig programmet og lufta vofsen
God bedring til søtisen! Skravles!Nå våknet hun igjen... Tror jeg avslutter for i dag. Stakkars baby'n min!
♡Jente 05.07.2013♡
Uff stakkar slille altsåNå våknet hun igjen... Tror jeg avslutter for i dag. Stakkars baby'n min!
♡Jente 05.07.2013♡