Felles skravle 2015

Hvordan gikk det med bilen?
Ja, ikke minst den også. Har bare fått beskjed om at saken er registrert og at forsikringsselskapet mitt har tatt kontakt med varehuset for å få dem til å ta på seg skylden. Vet ikke hva som skjer etter det... Om de ikke erkjenner skyld blir det selskap mot selskap...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Tror nok det blir emmaljunga viking dobbel.. Altså søskenvogn. 2015 model med lufthjul.

♡Jente 05.07.2013♡
Aha den veit jeg ikke hvordan ser ut engang, men så må ikke jeg ha søskenvogn, sikkert en bra vogn :) selv så har jeg kjøpt Nitro limited edition 2012 modell

Trenger jo å vaske den innimellom og da er det greit å ha en å bruke mens den andre tørker ;)

TuMmY LoVe

VASKE? Og TØRKE? Ei skinnveske?

Det har jeg ikke gjort med den stoff-stelleveska jeg har heller. Ikke vaska ei eneste veske ever, tror jeg...

Ja, ikke minst den også. Har bare fått beskjed om at saken er registrert og at forsikringsselskapet mitt har tatt kontakt med varehuset for å få dem til å ta på seg skylden. Vet ikke hva som skjer etter det... Om de ikke erkjenner skyld blir det selskap mot selskap...

♡Jente 05.07.2013♡
Håper de tar på seg skylda nå da.

VASKE? Og TØRKE? Ei skinnveske?

Det har jeg ikke gjort med den stoff-stelleveska jeg har heller. Ikke vaska ei eneste veske ever, tror jeg...
Ikke jeg heller...

♡Jente 05.07.2013♡

♡Jente 05.07.2013♡
Satser på at det går i orden, helt sykt at firmaet ikke vil ta skyld!

Back
Topp