Søte deg, takkStelleveske konkuranse blir det vell flere mndkonse om det viktige du
![]()
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søte deg, takkStelleveske konkuranse blir det vell flere mndkonse om det viktige du
![]()
Det var sånn vi hadde det før, det orket jeg ikke lenger.Eier ikke struktur!
TuMmY LoVe
Ja, ikke minst den også. Har bare fått beskjed om at saken er registrert og at forsikringsselskapet mitt har tatt kontakt med varehuset for å få dem til å ta på seg skylden. Vet ikke hva som skjer etter det... Om de ikke erkjenner skyld blir det selskap mot selskap...Hvordan gikk det med bilen?
Aha den veit jeg ikke hvordan ser ut engang, men så må ikke jeg ha søskenvogn, sikkert en bra vognTror nok det blir emmaljunga viking dobbel.. Altså søskenvogn. 2015 model med lufthjul.
♡Jente 05.07.2013♡
Trenger jo å vaske den innimellom og da er det greit å ha en å bruke mens den andre tørker
TuMmY LoVe
Håper de tar på seg skylda nå da.Ja, ikke minst den også. Har bare fått beskjed om at saken er registrert og at forsikringsselskapet mitt har tatt kontakt med varehuset for å få dem til å ta på seg skylden. Vet ikke hva som skjer etter det... Om de ikke erkjenner skyld blir det selskap mot selskap...
♡Jente 05.07.2013♡
Ikke jeg heller...VASKE? Og TØRKE? Ei skinnveske?
Det har jeg ikke gjort med den stoff-stelleveska jeg har heller. Ikke vaska ei eneste veske ever, tror jeg...
Satser på at det går i orden, helt sykt at firmaet ikke vil ta skyld!Ja, ikke minst den også. Har bare fått beskjed om at saken er registrert og at forsikringsselskapet mitt har tatt kontakt med varehuset for å få dem til å ta på seg skylden. Vet ikke hva som skjer etter det... Om de ikke erkjenner skyld blir det selskap mot selskap...
♡Jente 05.07.2013♡
En til manne slik at dere kan matche?
Ser dere på "Født i feil kropp"?
Skrevet i avslappet stilling
Ikke jeg hellerVASKE? Og TØRKE? Ei skinnveske?
Det har jeg ikke gjort med den stoff-stelleveska jeg har heller. Ikke vaska ei eneste veske ever, tror jeg...
Jeg så første episode, og tatt opp resten. Har ikke hatt tid til å se de neste episodene enda.Ser dere på "Født i feil kropp"?
Aldri vasket noen skinnveske her i huset hellerVASKE? Og TØRKE? Ei skinnveske?
Ja, interresant.Ser dere på "Født i feil kropp"?
Jeg har en MK veske, og den er vasket myye!Aldri vasket noen skinnveske her i huset heller
Er så enig!!Satser på at det går i orden, helt sykt at firmaet ikke vil ta skyld!
Dette er vel episode 2?Jeg så første episode, og tatt opp resten. Har ikke hatt tid til å se de neste episodene enda.
♡Jente 05.07.2013♡
Så deilig! Skal du sove nå?Har lagt meg jeg
Koster dem ikke så mye å fikse det, nå kan du bare fikse sånn at de mister kunderEr så enig!!
♡Jente 05.07.2013♡