Er det ikke 3?Dette er vel episode 2?
TuMmY LoVe
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ikke 3?Dette er vel episode 2?
TuMmY LoVe
Pensjonister i like grilldresser og vesker på søndagsturLitt sånn som å gå med like "overtrekksdresser"/"grilldresser" på det glade 80-tall, tenker du![]()
Tviler jeg på, er litt tidligSå deilig! Skal du sove nå?
♡Jente 05.07.2013♡
Mye muligEr det ikke 3?
♡Jente 05.07.2013♡
Litt i tidligste laget vel?Tviler jeg på, er litt tidlig![]()
Bauhaus er store på østlandet, men jeg kommer ikke til å snakke pent om dem og når vi skal pusse opp hele huset kjøper vi ikke tingene våre der...Koster dem ikke så mye å fikse det, nå kan du bare fikse sånn at de mister kunder
Bra, for tidlig å gi seg nåTviler jeg på, er litt tidlig![]()
Akkurat!Koster dem ikke så mye å fikse det, nå kan du bare fikse sånn at de mister kunder
Ja ikke sant det er det.Bra, for tidlig å gi seg nå![]()
Spre ordet!!Bauhaus er store på østlandet, men jeg kommer ikke til å snakke pent om dem og når vi skal pusse opp hele huset kjøper vi ikke tingene våre der...
♡Jente 05.07.2013♡
De taper jo endel på en fillesakBauhaus er store på østlandet, men jeg kommer ikke til å snakke pent om dem og når vi skal pusse opp hele huset kjøper vi ikke tingene våre der...
♡Jente 05.07.2013♡
Ikke når man må opp Kl 05.50... Jeg vil egentlig gå på badet, enn klarer ikke reise meg.Tviler jeg på, er litt tidlig![]()
Vet hvor jeg ikke skal handle hvertfallBauhaus er store på østlandet, men jeg kommer ikke til å snakke pent om dem og når vi skal pusse opp hele huset kjøper vi ikke tingene våre der...
♡Jente 05.07.2013♡
Det har du helt rett i!De taper jo endel på en fillesak
Oj det var tidlig, jeg får ligge en time lenger enn det.Ikke når man må opp Kl 05.50... Jeg vil egentlig gå på badet, enn klarer ikke reise meg.
♡Jente 05.07.2013♡
Oi, det var tidlig! Vondt i bekkenet?Ikke når man må opp Kl 05.50... Jeg vil egentlig gå på badet, enn klarer ikke reise meg.
♡Jente 05.07.2013♡
Oi, der sa jeg visst hvilket varehus det var gitt, det var egentlig ikke meningen riktig enda.Vet hvor jeg ikke skal handle hvertfall
Sover så lenge jeg vil jegOj det var tidlig, jeg får ligge en time lenger enn det.
Vondt overaltOi, det var tidlig! Vondt i bekkenet?