TregingHerlighet, ikke begynt jeg..
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TregingHerlighet, ikke begynt jeg..
TuMmY LoVe
Hvilken vogn tenker du?Kjøper nok ny når jeg kjøper vogn...
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Over 5000 innlegg og få altHadde ikke gjort nå å vunnet alt nei![]()
Det er en del...2000 er mye ja, det er jeg helt enig i
Det hadde vært supert i grunn, en som vinner alt hadde jo vært fine greierHadde ikke gjort nå å vunnet alt nei![]()
Haha, da hadde det blitt kniving inn herOver 5000 innlegg og få alt
TuMmY LoVe
Uff, da hadde det blitt enda fler teite innleggHaha, da hadde det blitt kniving inn her![]()
Ja, men vi har nettopp flyttet og har så sykt mye å gjøre i forbindelse med det. Mye galt og telefoner overalt med eierskifterforsikringen og sånn. Barnehageinnkjøring, ikke gitt fra oss det vi har solgt enda, og generelt mye på tapeten, så dagene mine har ikke nok timer lenger...Så jo hvor mange vi var over 2000 nå i august
TuMmY LoVe
Jeg kan prøve først og se om det er å anbefale videre!Det hadde vært supert i grunn, en som vinner alt hadde jo vært fine greier![]()
Haha sant nokUff, da hadde det blitt enda fler teite innlegg
TuMmY LoVe
Da forstår jeg at du ikke har tid ja.Ja, men vi har nettopp flyttet og har så sykt mye å gjøre i forbindelse med det. Mye galt og telefoner overalt med eierskifterforsikringen og sånn. Barnehageinnkjøring, ikke gitt fra oss det vi har solgt enda, og generelt mye på tapeten, så dagene mine har ikke nok timer lenger...
♡Jente 05.07.2013♡
Alltid treg, flyr rundt på julaften jeg
TuMmY LoVe
Stelleveske konkuranse blir det vell flere mndJa, men vi har nettopp flyttet og har så sykt mye å gjøre i forbindelse med det. Mye galt og telefoner overalt med eierskifterforsikringen og sånn. Barnehageinnkjøring, ikke gitt fra oss det vi har solgt enda, og generelt mye på tapeten, så dagene mine har ikke nok timer lenger...
♡Jente 05.07.2013♡
Tror nok det blir emmaljunga viking dobbel.. Altså søskenvogn. 2015 model med lufthjul.Hvilken vogn tenker du?
Lykke til!Jeg kan prøve først og se om det er å anbefale videre!
TuMmY LoVe
Ha ha ha, du kan vel det du jaJeg kan prøve først og se om det er å anbefale videre!
TuMmY LoVe
Hvordan gikk det med bilen?Ja, men vi har nettopp flyttet og har så sykt mye å gjøre i forbindelse med det. Mye galt og telefoner overalt med eierskifterforsikringen og sånn. Barnehageinnkjøring, ikke gitt fra oss det vi har solgt enda, og generelt mye på tapeten, så dagene mine har ikke nok timer lenger...
♡Jente 05.07.2013♡