Felles skravle 2015

[quot e="To små og en i magen (Foreløpig litt anonym), post: 17854779, member: 85926"]Var på en 6+5.
Tok duotest i da, den neste UL'en sammen med duotesten vil si noe om jeg trenger fostervannsprve[/quote]er de utifra duotesten?

TuMmY LoVe

[quot e="To små og en i magen (Foreløpig litt anonym), post: 17854779, member: 85926"]Var på en 6+5.
Tok duotest i da, den neste UL'en sammen med duotesten vil si noe om jeg trenger fostervannsprve
er de utifra duotesten?

TuMmY LoVe[/quote]
Hva ser de utifra duotesten skulle det være..

TuMmY LoVe

Ja for jeg tok 9+5
Helt sikkert ulik praksis rundt forbi :) Tror ikke det har så mye å si om en tar det i uke 8 -9 - 10 -12. En får jo god oppfølgning videre hvor de sjekker urin hver gang osv. :)

[q uote="Kengu, post: 17854795, member: 24280"]Jeg var ikke på list en før 10 august å var vel ferdig 20 august, men da hadde jeg jo ferie[/quote]

Hjelper ikke så lenge vi ikke vinner..;)

TuMmY LoVe

Nå skal jeg og mannen se serie :D

Helt sikkert ulik praksis rundt forbi :) Tror ikke det har så mye å si om en tar det i uke 8 -9 - 10 -12. En får jo god oppfølgning videre hvor de sjekker urin hver gang osv. :)
Sikkert riktig, for rart om de tar prøver de bare må kaste...

TuMmY LoVe

[q uote="Kengu, post: 17854795, member: 24280"]Jeg var ikke på list en før 10 august å var vel ferdig 20 august, men da hadde jeg jo ferie

Hjelper ikke så lenge vi ikke vinner..;)

TuMmY LoVe[/quote]
Da var du flink!

Back
Topp