Felles skravle 2015

Dere som er gravide, når hadde dere første kontroll hos legen?
11+4.... Men de har egentlig ikke lov til å ta blodprøvene før tidligst uke 12, fordi det er så dyrt å analysere dem, så han bare jukset på termindatoen gor at jeg skulle slippe å komme tilbake noen dager senere. Var hos jordmor i uke 5 for å søke svangerskapspenger og fødeplass fordi jeg ville et annet sted enn der jeg hører til.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

11+4.... Men de har egentlig ikke lov til å ta blodprøvene før tidligst uke 12, fordi det er så dyrt å analysere dem, så han bare jukset på termindatoen gor at jeg skulle slippe å komme tilbake noen dager senere. Var hos jordmor i uke 5 for å søke svangerskapspenger og fødeplass fordi jeg ville et annet sted enn der jeg hører til.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Ikke lov før uke 12???
Tok dem i uke 10 sist, og uke 8 gangen før det.

Kjenner jeg kanskje burde bestille time snart men har egentlig ikke så veldig lyst.
Skjønner ikke hvorfor

Ikke lov før uke 12???
Tok dem i uke 10 sist, og uke 8 gangen før det.

Kjenner jeg kanskje burde bestille time snart men har egentlig ikke så veldig lyst.
Skjønner ikke hvorfor
Jeg hadde i uke 12. Stod tilogmed på skriver: dersom disse er tatt før uke 12 bør det tas nye

♡ Februar 2015 ♡

Dere er igang med å skravle, skjønner jeg!

Må skravle når man kan:)

Sant nok.

Jeg ha akkurat våknet fra å legge ungene, og skal nå helst jobbe en liten time. Eller,har ikke så myeå gjøre som egner seg for hjemmejobb i kveld, så antakelog bare bittelitt.

Men da er deten oppvask som burde tas.
Jeg kjenner meg veldig klar for sofa en time, og deretter seng...

Oooo, hellige sofa... Nå var det godt å slenge seg nedpå! Jobb, så kjøre guttungen på aktiviteter og så på kurs med hunden... Beina opp, slapp aaaav... :)

Skrevet i avslappet stilling

Vedlegg

• 1409597015948.jpg
    1409597015948.jpg
    36,7 KB · Visninger: 5
Sant nok.

Jeg ha akkurat våknet fra å legge ungene, og skal nå helst jobbe en liten time. Eller,har ikke så myeå gjøre som egner seg for hjemmejobb i kveld, så antakelog bare bittelitt.

Kos deg med jobbing;)

Sant nok.

Her er det heldigvis mannen som er flink og tar oppvasken :)
(Hver dag)

Back
Topp