Hihi... ja det er rart med det. Tidlig ammetåke
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Tidlig ammetåke er de 6 første ukene etter babyen kommer.
Dette er pre-ammetåke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi... ja det er rart med det. Tidlig ammetåke
Har du klonet deg selv i dag?
Noe slikt.
Eller så gidder jeg ikke...
Hihi.. nei. Skal lage eggsalat. Strikking blir det ikke her i dagSkal du strikke eggsalat og rundstykker?
Var det jeg regnet med at det var ja.Helt nydelig![]()
Er her og ungen er i seng. Vet ikke om det blir super skravler av meg, for jeg er super sliten.Noen som har tenkt å skravle i kveld?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Er her og ungen er i seng. Vet ikke om det blir super skravler av meg, for jeg er super sliten.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
BabyteppeHva strikker du på?
TuMmY LoVe
Ja du har jo vært skikkelig skravleteJeg hadde 2600 forrige mnd, men har jo hatt masse tid til å skravle
Namm hørtes godt udStrikking er jo gøy. Hva skal du strikke? Her blir det hjemmelaget eggsalat og rundstykker
Jeg også! Trøtt. Skal se jakten på kjærligheten snart daEr her og ungen er i seng. Vet ikke om det blir super skravler av meg, for jeg er super sliten.
♡Jente 05.07.2013♡
Har vel i grunn vært det ja.Ja du har jo vært skikkelig skravlete![]()
Men det er jo koselig også daHar vel i grunn vært det ja.
Det er vi flere som er i dag.Er her og ungen er i seng. Vet ikke om det blir super skravler av meg, for jeg er super sliten.
♡Jente 05.07.2013♡
Fin gjeng å skravle med , da er det lett å skravle mye i grunnMen det er jo koselig også daSyns jeg!
Ja vi er en koselig gjeng !Fin gjeng å skravle med , da er det lett å skravle mye i grunn![]()
Uten tvil!Ja vi er en koselig gjeng !
JegAndre som skal se jakten på kjærligheten?Er jo speed dater i dag. Er så morsomt.