Å Gud, ikke nevn jula alt nå aSeptember, ja. Får meg til å tenke på at det nærmer seg jul.
Fra mobil.
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å Gud, ikke nevn jula alt nå aSeptember, ja. Får meg til å tenke på at det nærmer seg jul.
Fra mobil.
Venter du tvillinger?!Skal til å finne dusj, og så seng selv
Tvillinger? Hvor har du det fra?Venter du tvillinger?!Gratulerer!!
-Fra appen-
Har ikke gleda meg så mye til jul på mange år jegÅ Gud, ikke nevn jula alt nå ahaha
Nicket? "To små i en mage"?Tvillinger? Hvor har du det fra?![]()
*host* glem detSkal til å finne dusj, og så seng selv
Ha ha ha. Fort gjort å ta feilHa ha leste nå at det står "to små og EN i magen"*dør*
-Fra appen-
Fikk meg en god latter på morgenen da i det minsteHa ha ha. Fort gjort å ta feil
Nei, nå leste du litt fort..Venter du tvillinger?!Gratulerer!!
-Fra appen-
*host* ja jeg så detNei, nå leste du litt fort..
To små og en i magen..
Det betyr de 2 jeg har fra før, og den jeg ruger på
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg så det! Håper det popper opp en ekstra skravlepremie!Fine premier for september også, og ingen ekstra skravlepremie enda. Men det har kommet senere flere ganger før.
* Taster på app på mobilen *
Hehe.. Gleder meg til jul jeg og (eller mest romjula for da skal vi være med min familieHar ikke gleda meg så mye til jul på mange år jeg![]()
-Fra appen-
Åh men vi er jo permisjon frem mot julaHehe.. Gleder meg til jul jeg og (eller mest romjula for da skal vi være med min familie), men håper å kunne nyte tiden fram mot jul litt
![]()
Haha, får skylde på gravidhjerneHa ha leste nå at det står "to små og EN i magen"*dør*
-Fra appen-
Det har hendt at de har kommet noen dager ut i måneden.Fine premier for september også, og ingen ekstra skravlepremie enda. Men det har kommet senere flere ganger før.
* Taster på app på mobilen *
Ja, sånn gravidhjerner gjør det litt vanskelig for meg!Haha, får skylde på gravidhjerne![]()
gravidhjerne...Ha ha leste nå at det står "to små og EN i magen"*dør*
-Fra appen-