BabyGrogu
Elsker forumet
nei det la jeg ikke merke tilhaha
Hehehe... Supersyn!
Skrevet i avslappet stilling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nei det la jeg ikke merke tilhaha
skrev sikkert et innlegg på bv sånn at jeg ikke fikk det med megHehehe... Supersyn!Neida, men det ble litt vittig
Men det er en bra serie
Skrevet i avslappet stilling
Ja det syns jegKanskje vi kan opprette et dating nettsted for single sokker som ønsker partner, bilde påkrevd
Har samme problemetJa det syns jegsikkert en del som hadde funnet en venn!
Sent from my iPhone using BV Forum
God morgen!! Det hadde vært veldig gøy!!God natt alle sammen! Takk for mye bra skravling i august.Nå håper jeg det er en av oss som vinner den stellevesken altså (og gjerne noen av de andre premiene og.
)
God morgen å takk for fin skravling jaGod natt alle sammen! Takk for mye bra skravling i august.Nå håper jeg det er en av oss som vinner den stellevesken altså (og gjerne noen av de andre premiene og.
)
Det er stor mulighet for det jaGod natt alle sammen! Takk for mye bra skravling i august.Nå håper jeg det er en av oss som vinner den stellevesken altså (og gjerne noen av de andre premiene og.
)
Oppe siden kl 6 jeg.... Våken siden kl 8God morgen! Dere har vært oppe i flere timer allerede, ser jeg
Fra mobil.
Deilige høstkvelder foran oss nåGod morgen.
Og så var det september. Allerede.
Høst???
fra app
September, ja. Får meg til å tenke på at det nærmer seg jul.God morgen.
Høst???
fra app
Her begynner d å bli skikkelig høst ja...God morgen.
Høst???
fra app