Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når skal man få en slik innkalling? jeg har ikke fått noen ting og er i uke 12+6 idag. Skal på vanlig UL imorgen, gyn har satt meg opp da....
hmm, ja da blir det spennende å se hva han sier imorgen. Men hvis testen ikke utføres hos gynekolog, så lurer jeg på hva han holder på med....
Måtte du gjøre noe selv for at dette skulle skje eller gikk det av seg selv? Må man selv si ifra til sykehuset at man skal føde der??Trodde den skulle gjøres på det sykehuset man har fødeplass på..
Måtte du gjøre noe selv for at dette skulle skje eller gikk det av seg selv? Må man selv si ifra til sykehuset at man skal føde der??
oooi, jeg har ikke vært i kontakt med fastlegen i det hele tatt. Kun gynekolog. Både privat og en som jeg fikk rekvisisjon for å gå til. Han jeg skal til imorgen for UL. Kanskje derfor ingenting er satt i system (har ei datter fra før men hun er født i Fr så kjenner ikke alt slikt)....Det er her det blir litt komplisert siden jeg liker å gjøre ting på min egen måte.
Vanligvis sender fastlegen inn papirene til det sykehuset man skal ha fødeplass på.
Vet ikke om fastlegen samtidig sender søknad om fosterdiagnostikk, eller om det går automatisk når sykehuset ser hvor gammel man er.
Jeg gjorder følgende.
Oi, der var jeg gravid vis.
Er tidligere utredet for habituell abort, og ringte sykehuset som utredet meg for å få tidlig UL.
Nå vi så at hjertet slo, spurte jeg legen som utførte UL'en om han kunne sende en slik rekvisisjon for meg siden jeg hadde tenkt til å søke fødeplass der.
Han sendt rekvisisjon, og jeg sendte søknad om fødeplass.
Har ikke vært til første kontroll hos fastlegen enda.
oooi, jeg har ikke vært i kontakt med fastlegen i det hele tatt. Kun gynekolog. Både privat og en som jeg fikk rekvisisjon for å gå til. Han jeg skal til imorgen for UL. Kanskje derfor ingenting er satt i system (har ei datter fra før men hun er født i Fr så kjenner ikke alt slikt)....
hva gjør fastlegen da?Du skriver at du er 12+6, og man pleier da å ha første kontroll hos fastlegen i uke 8-12
hva gjør fastlegen da?
takk
Jeg er så trøtt, tror eg snart bør finne senga.![]()
takkkjempenyttig
Jeg må se ferdig alt for norge først.Skal til å finne dusj, og så seng selv
Jeg må se ferdig alt for norge først.
Jeg leste om det på nett jeg hadde besvimt tror jeg om jeg hadde vært med det flyet..Har sittet og fulgt med på det flyet som nødlandet på Gardermoen.
Var spennende nok for meg
På netflix så vi serien Kyle XY, den var veldig bra![]()
Jeg må se ferdig alt for norge først.
nei det la jeg ikke merke tilDuuuu... Sesong 1, episode 3... La du merke til at han politimannen la på tlf og når scenen skiftet til mora, så snakket han fremdeles? Er den episoden hvor de finner skjelettet der Kyle ble funnet. Måtte sjekke det et par ganger, men det ble litt kluss der ja
Skrevet i avslappet stilling