Felles skravle 2015

Vet dere hva, jeg tror jeg kjenner livmoren over skambeinet nå :)
Det går fremover...

Damer, vet dere hva? Jeg har over 1800 innlegg :D:D:D

Fra mobil.

For den jeg la ut bilde av var Samsung Eco bubble 12.0 :D Jeg så på den tørketrommelen du har, synes den så veldig bra ut! Er du fornøyd? :)

♡ Februar 2015 ♡
Ja, men jeg har den som jeg la ut bilde av. Det er den nyeste modellen. Nytt design. Svartaktig dør... Jeg er driiiit fornøyd og ville aldri kjøpt noe annet på nytt.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Ja, men jeg har den som jeg la ut bilde av. Det er den nyeste modellen. Nytt design. Svartaktig dør... Jeg er driiiit fornøyd og ville aldri kjøpt noe annet på nytt.

♡Jente 05.07.2013♡
oooh, så det er den samme bare med nytt design? :D De matcha jo helt perfekt sammen! Tenk så fint det blir på badet :D

Jeg elsker sensommeren og høsten :)

Grønnsakene i butikken lukter kraftigere og bedre, flere av dem kommer med busk og jord rester.
Nesten rett fra bonden, ikke fra ett eller annet lager.

Blåskjell, hjerteskjell og lignende smaker desidert best på høsten etter de har spist hele sommeren for å ha reserver til vinteren, og snart kommer årets første lammekjøtt...

oooh, så det er den samme bare med nytt design? :D De matcha jo helt perfekt sammen! Tenk så fint det blir på badet :D
Vi har eget vaskerom. Helt perfekt! Elsker det :D

♡Jente 05.07.2013♡

Vi har eget vaskerom. Helt perfekt! Elsker det :D

♡Jente 05.07.2013♡
En dag, skal vi og få det :D Nå får vi større bad enn det vi har nå da, så får ta til takke med det :D

♡ Februar 2015 ♡

Dere altså... Etter dere prata om de derre gule plommene, så har jeg kjeska etter de.. Og i dag MÅTTE jeg kjøpe de.. Namnamnam :D

Skrevet i avslappet stilling

Tror jeg skal finne senga snart, kommer en skokk med unger i morgen kl 10, poden gleder seg veldig til frokostbursdagen sin!

God morgen! Er jeg virkelig førstemann "oppe" i dag? ;)

Fra mobil.

Back
Topp