Felles skravle 2015

Nå har vi vært og kjøpt bakevarer av lillesøster som selger i et lite sentrum her :D Onkel driver bakeri hvor de bare bruker steinovn og det blir såå godt :) Olivenbrød og tranebær snurring med vanlije tok vi med oss :D

♡ Februar 2015 ♡
Det hørtes utrolig godt ut! Fikk virkelig lyst til å besøke et bakeri nå :D

Fra mobil.

Tørketrommel? Fortell! :D

-Fra appen-
Vi bestemte oss for vaskemaskin og jeg vil ha en tørketrommel som matcher! Haha, det hørtes jo helt tåpelig ut når jeg skrev det :p

♡ Februar 2015 ♡

Vi var på Lindex istad så kom mannen med 3 plagg til lille babyen og sa dette ville han kjøpe. Kjente tårene nesten kom altså :p Søte mannen!

♡ Februar 2015 ♡

Vi var på Lindex istad så kom mannen med 3 plagg til lille babyen og sa dette ville han kjøpe. Kjente tårene nesten kom altså :p Søte mannen!

♡ Februar 2015 ♡
Så herlig! Klart han gleder seg han også!:D

Fra mobil.

Vi bestemte oss for vaskemaskin og jeg vil ha en tørketrommel som matcher! Haha, det hørtes jo helt tåpelig ut når jeg skrev det :p

♡ Februar 2015 ♡
Altså, man må da ha gjennomført interiør, selv om det "bare" er hvitevarer :D

Fra mobil.

Altså, man må da ha gjennomført interiør, selv om det "bare" er hvitevarer :D

Fra mobil.
Hihi, godt du også sa det :p Den vaskemaskinen var såå fin så da følte jeg ikke vi ikke kunne ha en tørketrommel som ikke var like fin :p Det blir julegaven til hverandre i år ;)

♡ Februar 2015 ♡

Så herlig! Klart han gleder seg han også!:D

Fra mobil.
Hihi, ja, endelig begynner og tørre og glede seg med meg :) La ut bilder i dagboka :D Må jo skryte litt ;)

♡ Februar 2015 ♡

♡ Februar 2015 ♡
Ha ha :D Kondens? Vi skal kjøpe tørketrommel vi også, trenger tips :P

-Fra appen-

Ha ha :D Kondens? Vi skal kjøpe tørketrommel vi også, trenger tips :P

-Fra appen-
Jeg er overhode ikke noe tørketrommel ekspert :p Men denne vaskemaskinen skryter alle av så da blir det denne:

ImageUploadedByBV Forum1409403780.086931.jpg

Også fant jeg en kjempe fin tørketrommel fra Samsung men så stod det vask/tørk og det er jo unødvendig?

Men fant denne tørketrommelen da: (den er litt dyr,meen..)

ImageUploadedByBV Forum1409403838.435510.jpg

♡ Februar 2015 ♡

En uke og en dag til ikm!! :D Og jeg er oppblåst som fy i dag :p Høres nesten ut som en sjekte:oops: Jadda... :p *ler*
Har dere noen serier dere er hekta på? Trenger litt inspirasjon. Har sett ferdig Orange is the new black,Unforgettable,Orphan Black,og House of Cards. Er småhekta på Doctor Who nå,men det kan jeg ikke se på kvelden *sart sjel* ;) Serier på både Viaplay og Netflix ønskes velkommen :D

Jeg er overhode ikke noe tørketrommel ekspert :p Men denne vaskemaskinen skryter alle av så da blir det denne:

Vis vedlegget 74925

Også fant jeg en kjempe fin tørketrommel fra Samsung men så stod det vask/tørk og det er jo unødvendig?

Vis vedlegget 74926

♡ Februar 2015 ♡
Vi har samsung vaskemaskin, veldig fornøyd med den! Regner med vi får god hjelp der vi skal handle, hos Johnsen Elektro :D Ha ha selvfølgelig!

-Fra appen-

Vis vedlegget 74925

Vis vedlegget 74926

♡ Februar 2015 ♡
Stilig!

En uke og en dag til ikm!! :D Og jeg er oppblåst som fy i dag :p Høres nesten ut som en sjekte:oops: Jadda... :p *ler*
Har dere noen serier dere er hekta på? Trenger litt inspirasjon. Har sett ferdig Orange is the new black,Unforgettable,Orphan Black,og House of Cards. Er småhekta på Doctor Who nå,men det kan jeg ikke se på kvelden *sart sjel* ;) Serier på både Viaplay og Netflix ønskes velkommen :D
På netflix så vi serien Kyle XY, den var veldig bra :)

Vis vedlegget 74925

Vis vedlegget 74926

♡ Februar 2015 ♡
Vi har nettopp kjøpt Samsung eco bubble vaskemaskin med 12 kg kapasitet. Ser lik ut som denne, men fant bare bilde av en på 9 kg. ImageUploadedByBV Forum1409407642.592885.jpg
Også har vi kjøpt denne tørketrommelen på 9 kg kapasitet. ImageUploadedByBV Forum1409407683.677193.jpg
Den ene er høyrehengslet og den andre venstre, så passer veldig bra ved siden av hverandre på vaskerommet :D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Vi har nettopp kjøpt Samsung eco bubble vaskemaskin med 12 kg kapasitet. Ser lik ut som denne, men fant bare bilde av en på 9 kg. Vis vedlegget 74937
Også har vi kjøpt denne tørketrommelen på 9 kg kapasitet. Vis vedlegget 74938
Den ene er høyrehengslet og den andre venstre, så passer veldig bra ved siden av hverandre på vaskerommet :D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
For den jeg la ut bilde av var Samsung Eco bubble 12.0 :D Jeg så på den tørketrommelen du har, synes den så veldig bra ut! Er du fornøyd? :)

♡ Februar 2015 ♡

Back
Topp