Flinke! Vi orka ikke sjekke, bare gikk for ikeaVi har sjekka mye på nettMen skal se om det er noe forskjell på IKEA og Elkjøp
♡ Februar 2015 ♡
-Fra appen-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flinke! Vi orka ikke sjekke, bare gikk for ikeaVi har sjekka mye på nettMen skal se om det er noe forskjell på IKEA og Elkjøp
♡ Februar 2015 ♡
Myke håndklær er best♡Ja, aldri hatt tørketrommel, altså mamma hadde en når jeg var liten, men jeg har aldri hatt de åra jeg har bodd hjemmefra. Så det skal bli godt! ♡myke håndkler♡
-Fra appen-
Okei, vi kjøpte alt på Elkjøp. Kvik var så dyrt, kjøpte kjøkkenet på kvikVi har sjekka mye på nettMen skal se om det er noe forskjell på IKEA og Elkjøp
♡ Februar 2015 ♡
Vil tro det er godkjent som ord, de har ikke sagt noe om det før?
TakkMyke håndklær er best♡
Var å snek på dagboken din nå, så fin mage du har!
Ha det!Da stikker jeg.
Ses om noen timer dersom jeg ikke sniker fra telefonen før det
Ganske greit i grunnDet er ikke lov med ett eller få ord dersom det er bevisst for å øke antall innlegg, heller ikke én eller flere smileys.
Så det er egentlig ikke at man skriver bare étt ord som er utfordringen, men om det kommer veldig raskt mange sånne innlegg på samme bruker. I en skravletråd er det lite naturlig å skrive mange innlegg med bare ett/få ord ett/flere smileys, da man skal skravle. Så her burde man være veldig obs på å skrive flere ord.
I en tråd f.eks. med "jeg er gravid" så er det mer naturlig med "Gratulerer".
De har ikke spesifisert noe mer enn det.
"Spamming
Gjentatte innlegg på forumet utover det som regnes som uheldige dobbeltposter, anses som spamming. Brukere som med vilje spammer forumet i en eller annen form, vil bli ekskludert fra forumet etter 2 advarsler. Definisjoner spam: Publisering av uønsket reklame uten avtale, publisering av identiske innlegg etter hverandre, publisering av innhold over flere innlegg som kan/burde publiseres i et innlegg - som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, publisering av innlegg med bare et ord eller få ord som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, oppdiktede ord som brukes bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, eller et/flere ikoner for å bevisst øke antall innlegg ifm med konkurranser."
Den er grei men det jeg tenkte på om feks dette,Det er ikke lov med ett eller få ord dersom det er bevisst for å øke antall innlegg, heller ikke én eller flere smileys.
Så det er egentlig ikke at man skriver bare étt ord som er utfordringen, men om det kommer veldig raskt mange sånne innlegg på samme bruker. I en skravletråd er det lite naturlig å skrive mange innlegg med bare ett/få ord ett/flere smileys, da man skal skravle. Så her burde man være veldig obs på å skrive flere ord.
I en tråd f.eks. med "jeg er gravid" så er det mer naturlig med "Gratulerer".
De har ikke spesifisert noe mer enn det.
"Spamming
Gjentatte innlegg på forumet utover det som regnes som uheldige dobbeltposter, anses som spamming. Brukere som med vilje spammer forumet i en eller annen form, vil bli ekskludert fra forumet etter 2 advarsler. Definisjoner spam: Publisering av uønsket reklame uten avtale, publisering av identiske innlegg etter hverandre, publisering av innhold over flere innlegg som kan/burde publiseres i et innlegg - som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, publisering av innlegg med bare et ord eller få ord som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, oppdiktede ord som brukes bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, eller et/flere ikoner for å bevisst øke antall innlegg ifm med konkurranser."
Snakkes senereDa stikker jeg.
Ses om noen timer dersom jeg ikke sniker fra telefonen før det
Haha, nei kan ikke juge nå!TakkHøygravid på ekte nå!
Venninna understrekte at NÅ kunne jeg ikke juge på meg noe jomfrudom eller spist for mye junk og blitt feit
-Fra appen-
Nam! Bakverk!! Ikke missunnelig..Nå har vi vært og kjøpt bakevarer av lillesøster som selger i et lite sentrum herOnkel driver bakeri hvor de bare bruker steinovn og det blir såå godt
Olivenbrød og tranebær snurring med vanlije tok vi med oss
♡ Februar 2015 ♡
Det er såå godt!Nam! Bakverk!! Ikke missunnelig..![]()
Den er grei men det jeg tenkte på om feks dette,
"Hurra"
Ses på som et ord eller to?
Okei da forstår jegSpiller ingen rolle om de tenker på det som ett eller to ord, om de opplever at det er for å øke antall innlegg så går det under "spamming" siden regelen er
"ett eller et par ord"
"et eller et par smileyes"
Så de har tatt høyde for at man verken har lov å skrive et par ord eller et par smileys.
Det er ingen egen regel som heter at det ikke er lov å skrive ett ord her inne.
Ja ikke veit jeg, jeg hadde guttefølelse frem til oul. Når han gjettet jente da så omstilte jeg meg og venter liksom en jente. Men kommer det en gutt er det bare moro! Veldig spennende!Haha, nei kan ikke juge nå!
Men teit han legen som ikke ville sjekke kjønn, blir spennende å se
Mamma hadde guttemage når jeg lå inni, alle trudde gutt, men mamma følte jente![]()
Tørketrommel? Fortell!Ferdig på Elkjøp men ble ikke noe til kjøkkenMen vi fant vaskemaskin og tørketrommel
♡ Februar 2015 ♡
Jeg får ta et bilde i ettermiddag. Har gått i kjole hele helgen, så blir ikke i de "riktige" klærne.Men du gravidhjerne! Vi savner fredagsoppdateringen![]()