Det må gjøres jaMåtte pakke inn en bursdagsgave gutten skal ha med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må gjøres jaMåtte pakke inn en bursdagsgave gutten skal ha med
Jeg å men sofaen er så god!Ææææh jeg må tisse!!
-Fra appen-
Blir så styrete å gjøre det i sofaen..Gidder du det a ?
♡ Februar 2015 ♡
Hva skal dere kjøpe?Vi skulle visst på Elkjøp! Jippi
♡ Februar 2015 ♡
He he jeg blir aldri vant til den akutte inkontinensenJeg å men sofaen er så god!
Oooh jeg skulle hatt tørketrommel.. Lurer på om vi får kjøpt det før mini kommer..Vi skulle visst på Elkjøp! Jippi
♡ Februar 2015 ♡
Om du ikke har blitt vant nå så blir du nok ikke detHe he jeg blir aldri vant til den akutte inkontinensen
-Fra appen-
Love my tørketrommel <3Oooh jeg skulle hatt tørketrommel.. Lurer på om vi får kjøpt det før mini kommer..
-Fra appen-
Nope.. Snart er den over for denne gang!Om du ikke har blitt vant nå så blir du nok ikke det![]()
Blir så mye gris!Blir så styrete å gjøre det i sofaen..
-Fra appen-
Snart sitter du med nurket i armene <3Nope.. Snart er den over for denne gang!
-Fra appen-
Ja, nå er vaskerommet i orden så det er plass og sånn! Må få flytta inn vaskemaskina også. Har litt spenn på en sparekonto, spørs om ikke de går til trommel!Love my tørketrommel <3
Vi skal se på priser på hvitevarerHva skal dere kjøpe?![]()
Da nå dere invistere jaJa, nå er vaskerommet i orden så det er plass og sånn! Må få flytta inn vaskemaskina også. Har litt spenn på en sparekonto, spørs om ikke de går til trommel!
-Fra appen-
Det tror jeg nurket setter pris på også! Trangt ja!Snart sitter du med nurket i armene <3
Okei, drar dere mange steder å ser da?Vi skal se på priser på hvitevarer
♡ Februar 2015 ♡
Sikkert det nå jaDet tror jeg nurket setter pris på også! Trangt ja!
-Fra appen-
Vi har sjekka mye på nettOkei, drar dere mange steder å ser da?
Ja, aldri hatt tørketrommel, altså mamma hadde en når jeg var liten, men jeg har aldri hatt de åra jeg har bodd hjemmefra. Så det skal bli godt! ♡myke håndkler♡Da nå dere invistere ja