Felles skravle 2015

Tror ikke jeg er på topp 100 enda, men kan bli d ;) har vært nært noen ganger.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Du er på plass 93

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Du er på plass 93

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Oy.. kom ikke inn på linken så fikk ikke skjekket. Håper på å få 1800 innlegg, men det er mye. Og mannen synes jeg sitter mye på bv siden før. Men leser som oftest og trykker mest liker :) ikke bestandig man trenger ord ;)

Dere som er nye, hold dere fast!

Tamara har oppdatert, det trekkes stelleveske mellom dem med over 1800 i august!

Here we go!!!

fra app
Jeg er klar for skravling!!!

Det er jo tross alt stelleveske-konk, hva venter du deg?

Men hvem av oss super-skravlere har ikke vunnet enda, og er med for fullt denne mnd?

fra app
Jeg skal prøve å gå for stelleveske! Har enda over en uke igjen av ferien, og de første ukene på jobb etter sommeren pleier å være ganske rolige. Det vil si at jeg da blir ledig på kveldene til skravling :D

Ja var kjempe mye fint og lurt. Mye nyttig. Babybjørn, babycall snedige greier

Jeg har veldig lyst på både Babybjørn og babycall. Det er vel ganske dyrt om man må kjøpe alt dette utstyret?

Han er trener for et lag som spiller sluttspill i nm og et landslag som skal spille vm :p

✌️
Høres ut som spennende tider! Hvilken sport er det snakk om?

Jeg skal prøve å gå for stelleveske! Har enda over en uke igjen av ferien, og de første ukene på jobb etter sommeren pleier å være ganske rolige. Det vil si at jeg da blir ledig på kveldene til skravling :D
Etter 20-21 er jeg også stort sett ledig.

Og sniker litt på dagen...

Jeg er på jobbreise de siste fire dagene da.

Men jeg har jo allerede stelleveske.

Har flyttet fokus til vogn jeg.

Og det kan jeg skravle mye om altså!

fra app

Så bra!

fra app
Nå spammer jeg alle dagbøker og er innom alle tråder, sånn at jeg skal være sikker på at jeg får nok innlegg. Reiser på hyttetur til helgen uten internett, så da må jeg skravle meg opp sånn at jeg kan unnvære to dager uten et eneste innlegg :P

Etter 20-21 er jeg også stort sett ledig.

Og sniker litt på dagen...

Jeg er på jobbreise de siste fire dagene da.

Men jeg har jo allerede stelleveske.

Har flyttet fokus til vogn jeg.

Og det kan jeg skravle mye om altså!

fra app

Appen er uvurderlig på dagtid. Utrolig hvor mange innlegg man kan få sneket inn underveis.

Vogn må vi gjerne skravle om! Vi er på utkikk etter vogn, men syntes det er så utrolig dyrt å kjøpe ny :(

Jeg har veldig lyst på både Babybjørn og babycall. Det er vel ganske dyrt om man må kjøpe alt dette utstyret?
Tja. Babybjørn vil jeg ikke ja.

Alt annet, jo det koster. Det man gjør det til. Brukt? Låne? Slett ikke alt man trenger, etc.

Men man kan fort bruke mye penger ja.

Slik enkelte gjør på vesker og sko, har jeg lært ;-)

fra app

Nå spammer jeg alle dagbøker og er innom alle tråder, sånn at jeg skal være sikker på at jeg får nok innlegg. Reiser på hyttetur til helgen uten internett, så da må jeg skravle meg opp sånn at jeg kan unnvære to dager uten et eneste innlegg :P
Vi får skrive mye i helga du kan svare på da :-)

fra app

Tja. Babybjørn vil jeg ikke ja.

Alt annet, jo det koster. Det man gjør det til. Brukt? Låne? Slett ikke alt man trenger, etc.

Men man kan fort bruke mye penger ja.

Slik enkelte gjør på vesker og sko, har jeg lært ;-)

fra app
Hvorfor ikke Babybjørn? Har mye jeg kan låne heldigvis, mine søstre har tilsammen 4 små under 3 år, så de har et lite lager av barneutstyr. Babycall ønsker jeg meg ihvertfall, for det bruker mine søstre fortsatt, så da kan jeg ikke låne der.

Vi får skrive mye i helga du kan svare på da :)

fra app
Bra! Da kan jeg poppe innom med et "ja" eller "nei" når 3G'en vil samarbeide :P

Hvorfor ikke Babybjørn? Har mye jeg kan låne heldigvis, mine søstre har tilsammen 4 små under 3 år, så de har et lite lager av barneutstyr. Babycall ønsker jeg meg ihvertfall, for det bruker mine søstre fortsatt, så da kan jeg ikke låne der.
Denne er vel og merke langt bedre enn de tidligere, men den har ikke ergonomisk rett stilling for barnet, med støtte fra kne til kne.

Jeg har også en bakgrunn som aktiv bærer, skjønner du. Så vi har elastisk sjal og selvsydd meitai og ønsker meg vevd sjal...

fra app

Denne er vel og merke langt bedre enn de tidligere, men den har ikke ergonomisk rett stilling for barnet, med støtte fra kne til kne.

Jeg har også en bakgrunn som aktiv bærer, skjønner du. Så vi har elastisk sjal og selvsydd meitai og ønsker meg vevd sjal...

fra app
Jeg trodde Babybjørn var gode på slikt, siden de har vært i gamet så lenge. Jeg har sett på både elastisk sjal og meitai tidligere. Hvilken av dem likte du best? Og hvordan skiller vevd sjal seg fra det elastiske?

Jeg trodde Babybjørn var gode på slikt, siden de har vært i gamet så lenge. Jeg har sett på både elastisk sjal og meitai tidligere. Hvilken av dem likte du best? Og hvordan skiller vevd sjal seg fra det elastiske?
Lang erfaring har de. Med dårlige seler.

Jeg liker elastisk til baby. Kan ta baby ut og inn uten å knytte av. Jeg gikk på kiwi og handla med baby på magen, hun begynte å hyle. Jeg flyttet henne lavere og åpnet ammetoppen under der. Absolutt ingen kunne se at jeg ammet mens jeg gikk der!

Elastisk kan ikke brukes når de blir eldre, dvs tyngre. Og er ikke gode til å bære på rygg. Pga elastikken. De strekker seg. Vevd sjal er fast, og kan brukes på mange måter, men baby/barn kan ikke tas ut og inn på samme måte.

Meitai er enkelt på mage og rygg, synes jeg. Men jeg fikk det ikke til med liten baby. Ikke før de skulle ha beina ut. Så derfor, jeg brukte sjal til baby og meitai når de ble større.

fra app

Men uten det sjalet.... Hadde jeg har to meter lange armer. Jeg bar og bar og bar på min sønn (kolikk) i tre mnd. En dag gulpet han på det så jeg måtte vaske det. Til det var tørt bar jeg i armene.

Elsker sjalet mitt!

fra app

Back
Topp