Er sånn her og. Herlig med så deilig sommerværI dag er første dag med sol etter flere dager med regnvær. Det skal bli varmt og godt, så jeg er klar for sommer nr. 2![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er sånn her og. Herlig med så deilig sommerværI dag er første dag med sol etter flere dager med regnvær. Det skal bli varmt og godt, så jeg er klar for sommer nr. 2![]()
Vet! Bare det ikke blir for varmtEr sånn her og. Herlig med så deilig sommervær![]()
Hvis du setter den som en tråd du vil følge er det veldig lett å følge medJeg har vært litt frem og tilbake, og vært mye på mobil. Da syntes jeg det er så vanskelig å følge med på skravletråder. Men akkurat i kveld er jeg tilbake![]()
Jeg vet, men da plopper det opp varsler i ett kjør de dagene det tar helt av her inneHvis du setter den som en tråd du vil følge er det veldig lett å følge med
Februar 2015
![]()
Ååja, har ikke på varsler jegJeg vet, men da plopper det opp varsler i ett kjør de dagene det tar helt av her inne![]()
Ferie kanskje..Ingen som har skrevet her siden Mandag? Hva har skjedd med dere skravle damer? :O
Hei Molly.Mye mulig
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
...Hei Molly.
Deg har jeg ikke sett på lenge.
Hvordan går det?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Er du gravid???? FantastiskDet var ikke godt å høre Molly.
Nå ble jeg lei meg.
Jeg prøver å være gravid igjen så får vi se hvor lenge jeg får lov denne gang
Er vist det.Er du gravid???? FantastiskGRATULERER VENNEN!
Fantastisk. Krysser fingrene for degEr vist det.
Er bare 3+5 så vi får se hvordan det går
Da er det på tide å legge seg jaEr på tur til å finne sengen nå. Skal på jobb kl 8 i morgen tidlig![]()
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Ja, må nok det. Men har ikke lyst... ikke helt i form... men må nok bare bite det i meg :/Da er det på tide å legge seg ja
Sent from my iPhone using BV Forum
Huffda, passe på å ikke bli enda sykere daJa, må nok det. Men har ikke lyst... ikke helt i form... men må nok bare bite det i meg :/
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Nei. Tungt å stå opp med lite barn kl 6 hver morgen.Huffda, passe på å ikke bli enda sykere da![]()
Sent from my iPhone using BV Forum