Felles skravle 2015

Hjelpepleier/helsefagarbeider :) jobber i hjemmesykepleien.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Det er tøft! Jeg jobber på et sykehjem hvor vi får inn eldre fra hjemmene sine som har ektefeller som blir slitne eller barn som trenger avlastning.. Blir ganske sjokkert over hvor syke folk er hjemme

❤️Februar 2015❤️

Da må jeg si at du har et fantastisk viktig yrke! Alle jeg kjenner som jobber i hjemmesykepleien gir 110 %, til tross for dårlig tid hos den enkelte bruker. :D:D
Trives kjempe godt. Litt stress til tider, men så mye hyggelige folk vi kommer hjem til. Så det gjør at du glemmer litt hvor stresset du egentlig er. Ikke helt heldig når man skal prøve på baby:/ men skal nok gå. Har bestemt meg for å bruke den tiden jeg trenger til brukere, og heller få litt kortere matpause. Minst mulig stress :)

Det er tøft! Jeg jobber på et sykehjem hvor vi får inn eldre fra hjemmene sine som har ektefeller som blir slitne eller barn som trenger avlastning.. Blir ganske sjokkert over hvor syke folk er hjemme

❤️Februar 2015❤️
Har jobbet på dement avd tidligere. Kjempekoslig men tungt. Er nok dessverre enkelte som bor hjemme som er mye dårligere enn de på sykehjem. Men pga plassmangel må de enten være hjemme eller på sykehus til det blir plass

Har jobbet på dement avd tidligere. Kjempekoslig men tungt. Er nok dessverre enkelte som bor hjemme som er mye dårligere enn de på sykehjem. Men pga plassmangel må de enten være hjemme eller på sykehus til det blir plass

Ja, jobbet på dement avdeling selv i mange år. Det er en tøff jobb!

❤️Februar 2015❤️

Siste innspurt

I morgen drar vi på ferie. Så langt er det bare pakket klær til ungene. men jeg har vasket og sortert til alle, så mannen må bare velge ut det han vil ha, og jeg det samme. Og evt skaffe det som mangler. Og så fyller vi bilen, i morgen drar vi.

(Også må jeg forføre mannen i kveld, ordre fra gyn etter ul)

Siste innspurt

I morgen drar vi på ferie. Så langt er det bare pakket klær til ungene. men jeg har vasket og sortert til alle, så mannen må bare velge ut det han vil ha, og jeg det samme. Og evt skaffe det som mangler. Og så fyller vi bilen, i morgen drar vi.

(Også må jeg forføre mannen i kveld, ordre fra gyn etter ul)

God tur i morgen, og lykke til med forføringen! Når gyn har gitt ordre, kan man ikke gjøre annet enn å lystre :P

Hihihi..

Funnet det perfekte stedet å tilbringe en dag på :P
Hadeland glassverk.

Masse barna kan ta seg til mens pappaen kan passe på, og masse butikker mamma kan shoppe i samtidig :P
Har fått kjøpt de første julegavene i dag :)

Hihihi..

Funnet det perfekte stedet å tilbringe en dag på :P
Hadeland glassverk.

Masse barna kan ta seg til mens pappaen kan passe på, og masse butikker mamma kan shoppe i samtidig :P
Har fått kjøpt de første julegavene i dag :)

Julegaver allerede!:p hihi. Flink du er med å være tidlig ute:)

♡02.03.2015♡

Julegaver allerede!:p hihi. Flink du er med å være tidlig ute:)

♡02.03.2015♡

Mamma samler på et porselen fra Hadeland, og der er veldig mye på tilbud. Kom over noen serveringsfat hun mangler.
Min lille søster er veldig glad i noen spesielle bolle som også var på tilbud der...

Min minste er et desember barn. Det året jeg gikk med henne startet jeg tidlig for å slippe å stresse rundt høygravid etter gaver. Det var veldig deilig når november/desember kom.
Samtidig så får man de utgiftene fordelt litt utover flere måneder

Ingen som har skrevet her siden Mandag? Hva har skjedd med dere skravle damer? :O

Ingen som har skrevet her siden Mandag? Hva har skjedd med dere skravle damer? :O
Jeg så det i sted, og skulle akkurat til å kommentere det samme!

Jeg har vært litt frem og tilbake, og vært mye på mobil. Da syntes jeg det er så vanskelig å følge med på skravletråder. Men akkurat i kveld er jeg tilbake :)

Tror absolutt det er ferietid som gjør det. Å når været er så nydelig som det er så er det så mye annet som står på programmet:-)

Her er det ikke mye nydelig vær. mer regn og overskyet enn sol :p
Huff da. Den er lei. Vi har og hatt det i to dager. Men det trengtes for gress og planter sin del. Å nå er 10 dagers varselet bare sol og varmt. Passer fint siden jeg får ferie idag:-)

I dag er første dag med sol etter flere dager med regnvær. Det skal bli varmt og godt, så jeg er klar for sommer nr. 2 :D

Back
Topp