Felles skravle 2015

Hvordan går det med valpen din ? :)
Går heldigvis bedre med henne. Hjalp med sprøytene hun fikk. Så hevelsene etter stikkene er borte. Men stakkaren har fått skikkelig diare. Men d var vist veldig vanlig for hunder når de fikk kortison. Hun har fått kjølt seg mye ned i sjøen så det virker som d har hjulpet på kløen bl.a.:)

Går heldigvis bedre med henne. Hjalp med sprøytene hun fikk. Så hevelsene etter stikkene er borte. Men stakkaren har fått skikkelig diare. Men d var vist veldig vanlig for hunder når de fikk kortison. Hun har fått kjølt seg mye ned i sjøen så det virker som d har hjulpet på kløen bl.a.:)
Så bra det går bedre :) kjipt med diare men værde for at hun blir bedre. Bading er godt ^^

Ja veldig glad for at hun kom seg bra:)
Hvordan går det med rottisvalpen deres da? Liker hun seg i varmen?
Jo med henne går det bra. Bade i sjøen synes hun er gøy men ikke å spyle seg i dusjen etterpå :p hun blir helt utslått i denne varmen, så vi er mye inne for jeg også blir utslått :p

Jo med henne går det bra. Bade i sjøen synes hun er gøy men ikke å spyle seg i dusjen etterpå :p hun blir helt utslått i denne varmen, så vi er mye inne for jeg også blir utslått :p
Så bra. Hun begynner vel å bli en stor jente og nå:) Haha, som å høre mine to det. De elsker å bade i sjøen og kose seg men den spylingen i ferskvann er IKKE noe å trakte etter...

Får ikke sove i denne grusomme varmen..

❤️Februar 2015❤️

God morgen.

Søndag.

Vi har hatt ferie i ei uke. Tida flyr. Vi har ikke gjort halvparten av det jeg hadde tenkt. I stedet har vi gjort helt andre ting. Kjøpt bil, vært på stranda og slike ting,i stedet for å rydde det som skal bli rom til eldste, og huset generelt til fest.

fra app

God morgen.

Søndag.

Vi har hatt ferie i ei uke. Tida flyr. Vi har ikke gjort halvparten av det jeg hadde tenkt. I stedet har vi gjort helt andre ting. Kjøpt bil, vært på stranda og slike ting,i stedet for å rydde det som skal bli rom til eldste, og huset generelt til fest.

fra app

God morgen! Kjenner meg igjen i det du sier! Jeg har hatt ferie i 3 uker, og har ennå ikke fått malt gangen eller lagt heller på altanen, som planen egentlig var. Må si at det er deilig å gjøre akkurat det du har lyst til der og da, sånn som å gå og bade :)

Får ikke sove i denne grusomme varmen..

❤️Februar 2015❤️
I know! Har satt inn vifte på nattbordet og stilt den inn sånn at den blåser rett på meg. Våkner likevel av at jeg holder på å koke i hjel.

Er det mange som skal se VM-finalen i kveld, da?

Har ikke sett en eneste kamp, hvem har havnet i finalen? :p

♡02.03.2015♡
Tyskland - Argentina. Jeg er selv ikke særlig interessert i fotball, men når det er VM syntes jeg det er ekstra kjekt å se :) Spillerne er såpass gode at det er ren underholdning å se på!

Er det mange som skal se VM-finalen i kveld, da?

Tror kanskje vi må se den, men ingen ekte fotball-entusiaster i vårt hus. Men VM-finale er og blir VM-finale da. :p

*Taster på app på mobilen*

God sommer alle sammen! Svetter bort vi også. Mannen hadde egentlig en eller annen slags kjøleplan, men det blir visst først til neste sommer. Vi er heldigvis ikke hjemme hver natt for tiden. Mye hit og dit. :)

Tror kanskje vi må se den, men ingen ekte fotball-entusiaster i vårt hus. Men VM-finale er og blir VM-finale da. :p

Enig! Det er noe spesielt når det er finaler :D

Ikke jeg. Skal jobbe i kveld, er ikke ferdig før 11 i kveld :/

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Kjedelig med kveldsvakt da. Jobber du som sykepleier/hjelpepleier?

Hjelpepleier/helsefagarbeider :) jobber i hjemmesykepleien.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Da må jeg si at du har et fantastisk viktig yrke! Alle jeg kjenner som jobber i hjemmesykepleien gir 110 %, til tross for dårlig tid hos den enkelte bruker. :D:D

Back
Topp