Felles skravle 2015

Ingen ordentlige svar enda, da....

Eventyr figur
Gutt
Adoptert bort ved fødsel
Finne sin ekte mor
Viser seg å være av fint blod

Haha.. Jeg forsøkte å google, men forstår jo ikke bæret siden jeg ikke ser på serien.

He does not have a counterpart. The people in Storybrooke are not just counterparts to the people in Fairytaleland, they ARE the people from Fairytaleland. It's just that most of them were under a spell when they came here. Henry was born in our world, so he only has one identity. When the curse was cast, everybody that came here from fairytaleland was given a false name and identity. Emma kept her name because she left FTL before the curse was cast, and I guess Regina kept her name because she was the one to cast the curse.

Haha.. Jeg forsøkte å google, men forstår jo ikke bæret siden jeg ikke ser på serien.

He does not have a counterpart. The people in Storybrooke are not just counterparts to the people in Fairytaleland, they ARE the people from Fairytaleland. It's just that most of them were under a spell when they came here. Henry was born in our world, so he only has one identity. When the curse was cast, everybody that came here from fairytaleland was given a false name and identity. Emma kept her name because she left FTL before the curse was cast, and I guess Regina kept her name because she was the one to cast the curse.

Veldig god forklaring på Henry :)
Takk.

Hva er planene for i dag? :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Det er fra et forum, så det jo ikke sikkert det er riktig, men det var den mest omfattende forklaringen jeg fant. :p

Jeg har sett veldig mye av serien så det eneste "hullet" jeg har er Henry.
Det som står er logisk.
Emma ble som nyfødt sendt til denne verden like før forbannelsen.
Henry er Emma (og Noel), født i vår verden så han har selvfølgelig ikke et eventyr-alias

Her skal vi i bursdag til svigerfar så ostekake står på planen min :D enn dine planer?
Ostekake, hørtes veldig godt ut :p vi skal til min mormor og spise rabarbara pai! :)

❤️Februar 2015❤️

Har dere forresten sett serien heroes? Den er jo litt gammel og skjønner ikke hvorfor jeg ikke har sett denne før!

❤️Februar 2015❤️

Hva er planene for i dag? :)

❤️Februar 2015❤️

Jeg skal finne på noe med noen venninner i dag, men vi har ikke lagt noen planer ennå. Nå sitter jeg bare og ser på tv og kjenner at det er på tide med lunsj!

Hei! Jeg begynner i ny jobb i august, og lurer på hvordan det blir økonomisk for meg når det gjelder permisjon. Er det noen som vet hvordan reglene er? Må jeg ha vært samme plass i mange måneder, eller er det nok at jeg har vært i jobb hele året? Takk for svar:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så lengne du har hatt pensjonsgivende inntekt minst 6 av de siste 10 mnd før permisjon kan du ha hatt 1000 ulike jobber om så være.

Spent på hvordan bryllupet til trinebeth gikk jeg :)

❤️Februar 2015❤️

Back
Topp