Felles skravle 2015

Hun var visst med allerede :p

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

ImageUploadedByBV Forum1402784516.844552.jpg

❤️Februar 2015❤️

Hmmm..
Her snakker dem om Bell.
Har alltid tenkt på henne som hun i "skjønnheten og udyret"
Kristen Bell spiller stemmen til Elsa i frozen og alle trodde det var hun som skulle spille den rollen, men det er det ikke :)

❤️Februar 2015❤️

Nei nå tror jeg nok jeg sa feil. Samme søren :p Jeg leste hvertfall et annet sted og at Elsa skulle komme inn og de drev og diskuterte hvem som skulle spille hun :D Hun kom visst bare bakfra i siste episode uten ansikt så ingen så det. Blir spennende å se :)

❤️Februar 2015❤️

Nei nå tror jeg nok jeg sa feil. Samme søren :p Jeg leste hvertfall et annet sted og at Elsa skulle komme inn og de drev og diskuterte hvem som skulle spille hun :D Hun kom visst bare bakfra i siste episode uten ansikt så ingen så det. Blir spennende å se :)

❤️Februar 2015❤️

Det gjør det

Helt enig. Deres samlede IQ må jo ligge på 20 eller noe sånt noe? Fordi man har politiske meninger og er politisk aktiv så har man også skuddsikker hud og supermann-kappe? :mad: Jeg gruer meg litt til å oppdra barn i et samfunn hvor sånn nethets, netthat og idioti får lov til å være så synlig. Altså, jeg er veldig positiv til ytringsfriheten, men hva skjer med måten vi omtaler andre på nettet?

Æsj. Heldigvis vet jeg jo at jeg ikke er alene om mine meninger om dette da, det er jo veeeldig mange som ikke synes det er greit. Og jeg har hørt at noen forskere mener at det er en liten prosent av befolkningen som deltar aktivt i nettdebatter/kommentarfelt av den type, og at de er overrepresentert i type ekstreme retninger i meningene sine. Så det ser jo alltid helt skjevt ut i sånne kommentarfelt. Men det er skummelt. Og jeg må passe på at mine avkom aldri aldri aldri uttaler seg om andre levende mennesker (eller, ikke døde heller) på den måten. Respekt for liv. Tro på det gode i mennesket. Nestekjærlighet. Det er en del verdier som ikke gjelder på nettet. :(
Helt enig med deg. Vi får nok såppas smarte barn at de skjønner at sånn kan de ikke gjøre :) håper jeg iallefall

God morgen/formiddag :) Her har vi tatt oss en lang morgen og ligger fortsatt i senga, herlig :D

❤️Februar 2015❤️

Back
Topp