Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har nettopp begyntikke langt! Neste sesong skal visst hun fra frozen være med
Februar 2015
Taster på appen![]()
Den barnefilmen vettu?Frozen???
Den barnefilmen vettu?
Februar 2015
Taster på appen![]()
http://www.bustle.com/articles/2411...nce-upon-a-times-season-3-finale-so-break-out herDet bildet ser jeg ikke så godt, har du en URL?
Ha ha ha! Autocorrect på det nye brettet mitt!Vi får håpe det ikke blir spiral.![]()
http://www.bustle.com/articles/2411...nce-upon-a-times-season-3-finale-so-break-out her
Februar 2015
Taster på appen![]()
Kristen Bell spiller stemmen til Elsa i frozen og alle trodde det var hun som skulle spille den rollen, men det er det ikkeHmmm..
Her snakker dem om Bell.
Har alltid tenkt på henne som hun i "skjønnheten og udyret"
Nei nå tror jeg nok jeg sa feil. Samme sørenJeg leste hvertfall et annet sted og at Elsa skulle komme inn og de drev og diskuterte hvem som skulle spille hun
Hun kom visst bare bakfra i siste episode uten ansikt så ingen så det. Blir spennende å se
Februar 2015
Taster på appen![]()
Kristen Bell spilte søstera i frozen og folk tror kanskje hun dukker opp i serien som Elsa, det var sånn det var.Det gjør det
Kristen Bell spilte søstera i frozen og folk tror kanskje hun dukker opp i serien som Elsa, det var sånn det var.
Februar 2015
Taster på appen![]()
Tihi, takk <3Du får da lov til å snike så mye du vil! Savner deg og! Særlig når jeg ser på BBT.![]()
Følger du også meg?
Føler meg en smule dum som ikke skjønte hvem Emma er før nå![]()
Jeg har gått glipp av mye! Hvem er Emma? Har ikke fått sett på lenge...
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Helt enig med deg. Vi får nok såppas smarte barn at de skjønner at sånn kan de ikke gjøreHelt enig. Deres samlede IQ må jo ligge på 20 eller noe sånt noe? Fordi man har politiske meninger og er politisk aktiv så har man også skuddsikker hud og supermann-kappe?Jeg gruer meg litt til å oppdra barn i et samfunn hvor sånn nethets, netthat og idioti får lov til å være så synlig. Altså, jeg er veldig positiv til ytringsfriheten, men hva skjer med måten vi omtaler andre på nettet?
Æsj. Heldigvis vet jeg jo at jeg ikke er alene om mine meninger om dette da, det er jo veeeldig mange som ikke synes det er greit. Og jeg har hørt at noen forskere mener at det er en liten prosent av befolkningen som deltar aktivt i nettdebatter/kommentarfelt av den type, og at de er overrepresentert i type ekstreme retninger i meningene sine. Så det ser jo alltid helt skjevt ut i sånne kommentarfelt. Men det er skummelt. Og jeg må passe på at mine avkom aldri aldri aldri uttaler seg om andre levende mennesker (eller, ikke døde heller) på den måten. Respekt for liv. Tro på det gode i mennesket. Nestekjærlighet. Det er en del verdier som ikke gjelder på nettet.![]()
Frozen er en kjempe søt film ^^ også vant jeg den + lydboken i maiKanskje jeg burde ser Frozen
Lurer fremdeles på hvem Henry er...