Molly
Med lille spira i magen <3
Nei gi dem til megJeg måtte ha solgt to av dem på ebay
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei gi dem til megJeg måtte ha solgt to av dem på ebay
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
I god fredagsånd, ett bilde til. Jeg eeeeelsker dette bildet her!!!
![]()
Nei gi dem til meg
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg måtte ha solgt to av dem på ebay
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Liten oppdatering fra meg.
Er 8-11 dpo i dag.
I går hev jeg testetøsa på kue og ræva ut.
Våknet opp i går med ømme pupper fra en annen verden.
Jeg får alltid mindre ømme pupper når jeg er gravid enn når TR kommer.
Kroppen min har også vært litt rar etter SA'n, er derfor ikke sikker på når EL egentlig var.
Pleier å har en EL-smerter topp når egget slippes, hadde ikke det denne gang, er derfor heller ikke sikker på om et egg faktisk ble sluppet denne måneden.
Når hverken gidder eller orker jeg dette teste styret.
Har ikke testet i dag, og tror heller ikke jeg kommer til å gjøre det i morgen.
Muligens jeg tar en på mandag.
Venter bare på TR slik at jeg kan begynne på ny PP, denne gang SKAL det gå fort og når jeg blir gravid skal vi ikke miste igjen

Håper dere har hatt en fin lørdag. Tar med et lørdagsbilde jeg. Om dere ikke orker å få 3 babyer på en gang så kan dere kanskje besøke noen som har valper i stedet? Kan bli ganske søte bilder av hund og baby.Sjekk dette "kullet" her.
![]()
Lørdager er fine dager.
Det er shopping-dagen min.
Det i tillegg til at feriepengene kom på fredag![]()
Jeg håper spira deres sitter fort igjen nåLiten oppdatering fra meg.
Er 8-11 dpo i dag.
I går hev jeg testetøsa på kue og ræva ut.
Våknet opp i går med ømme pupper fra en annen verden.
Jeg får alltid mindre ømme pupper når jeg er gravid enn når TR kommer.
Kroppen min har også vært litt rar etter SA'n, er derfor ikke sikker på når EL egentlig var.
Pleier å har en EL-smerter topp når egget slippes, hadde ikke det denne gang, er derfor heller ikke sikker på om et egg faktisk ble sluppet denne måneden.
Når hverken gidder eller orker jeg dette teste styret.
Har ikke testet i dag, og tror heller ikke jeg kommer til å gjøre det i morgen.
Muligens jeg tar en på mandag.
Venter bare på TR slik at jeg kan begynne på ny PP, denne gang SKAL det gå fort og når jeg blir gravid skal vi ikke miste igjen
Vi har vært utpå og kost oss i solen. Det kjennes nesten ut som det ble for mye sol på meg, for nå har jeg sovet en time, men har litt vondt i hodet og er sliten.Skal ikke klage da, jeg elsker sommeren. Og i morgen er planen å kose seg i hagen bare.
Feriepengene ja. De er det veldig digg å få nå i juni.Og vi får tilbake en god del på skatten tilsammen, så juni blir mye moro.
Får en del der også
De første som får, får de rundt 25. juni
Feriepengene ja. De er det veldig digg å få nå i juni.Og vi får tilbake en god del på skatten tilsammen, så juni blir mye moro.
Feriepenger. Lønnsoppgjør som ga meg litt ekstra. Og etterbetaling av det fra mai. Og skatten.
fra app
Feriepenger. Lønnsoppgjør som ga meg litt ekstra. Og etterbetaling av det fra mai. Og skatten.
fra app