Felles skravle 2015

Jeg måtte ha solgt to av dem på ebay:p

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Nei gi dem til meg :):)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

I god fredagsånd, ett bilde til. Jeg eeeeelsker dette bildet her!!!

a.baa-Who-was-planned-and-wasnt.jpg

De der er skjønne. Og jeg ser tidvis for meg at jeg trenger i alle fall et par av dem om det blir pergospire(r)...

Liten oppdatering fra meg.
Er 8-11 dpo i dag.

I går hev jeg testetøsa på kue og ræva ut.
Våknet opp i går med ømme pupper fra en annen verden.
Jeg får alltid mindre ømme pupper når jeg er gravid enn når TR kommer.
Kroppen min har også vært litt rar etter SA'n, er derfor ikke sikker på når EL egentlig var.
Pleier å har en EL-smerter topp når egget slippes, hadde ikke det denne gang, er derfor heller ikke sikker på om et egg faktisk ble sluppet denne måneden.
Når hverken gidder eller orker jeg dette teste styret.

Har ikke testet i dag, og tror heller ikke jeg kommer til å gjøre det i morgen.
Muligens jeg tar en på mandag.

Venter bare på TR slik at jeg kan begynne på ny PP, denne gang SKAL det gå fort og når jeg blir gravid skal vi ikke miste igjen

Håper dere har hatt en fin lørdag. Tar med et lørdagsbilde jeg. Om dere ikke orker å få 3 babyer på en gang så kan dere kanskje besøke noen som har valper i stedet? Kan bli ganske søte bilder av hund og baby. ;) Sjekk dette "kullet" her.

Funny-Animals-and-Kids.jpg

Er 8-11 dpo i dag.

Kroppen min har også vært litt rar etter SA'n, er derfor ikke sikker på når EL egentlig var.
Pleier å har en EL-smerter topp når egget slippes, hadde ikke det denne gang, er derfor heller ikke sikker på om et egg faktisk ble sluppet denne måneden.

Venter bare på TR slik at jeg kan begynne på ny PP, denne gang SKAL det gå fort og når jeg blir gravid skal vi ikke miste igjen

Ja, når du er gravid på nytt så skal du bli på terminforum. Helt enig! Håper det er kort tid til. :Heartred

Håper dere har hatt en fin lørdag. Tar med et lørdagsbilde jeg. Om dere ikke orker å få 3 babyer på en gang så kan dere kanskje besøke noen som har valper i stedet? Kan bli ganske søte bilder av hund og baby. ;) Sjekk dette "kullet" her.

Funny-Animals-and-Kids.jpg

Lørdager er fine dager.
Det er shopping-dagen min.
Det i tillegg til at feriepengene kom på fredag :)

Lørdager er fine dager.
Det er shopping-dagen min.
Det i tillegg til at feriepengene kom på fredag :)

Vi har vært utpå og kost oss i solen. Det kjennes nesten ut som det ble for mye sol på meg, for nå har jeg sovet en time, men har litt vondt i hodet og er sliten. :p Skal ikke klage da, jeg elsker sommeren. Og i morgen er planen å kose seg i hagen bare.

Feriepengene ja. De er det veldig digg å få nå i juni. :D Og vi får tilbake en god del på skatten tilsammen, så juni blir mye moro.

Er 8-11 dpo i dag.

Jeg håper spira deres sitter fort igjen nå :) men fortsatt lov å være optimistisk når TR ikke har ankommet enda :D Får se når helgen er over :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Vi har vært i Sverige på storhandel i dag, og såklart ble da dette min første dag med skikkelig kvalme og urolige bein. Sovna 16.00 og våknet nå jeg :p

❤️Februar 2015❤️

Vi har vært utpå og kost oss i solen. Det kjennes nesten ut som det ble for mye sol på meg, for nå har jeg sovet en time, men har litt vondt i hodet og er sliten. :p Skal ikke klage da, jeg elsker sommeren. Og i morgen er planen å kose seg i hagen bare.

Feriepengene ja. De er det veldig digg å få nå i juni. :D Og vi får tilbake en god del på skatten tilsammen, så juni blir mye moro.

Får en del der også :)
De første som får, får de rundt 25. juni

Får en del der også :)
De første som får, får de rundt 25. juni

Ja, ok da, juli blir mye moro! :p Eller. Egentlig er det ikke sånn veldig viktig for oss, vi planlegger å spare til noe til høsten, men vi har nok på sparekonto til å kose oss i sommer allikevel. :) Det blir deilig!

ImageUploadedByBV Forum1402770347.912868.jpg

Haha :p

❤️Februar 2015❤️

Feriepenger. Lønnsoppgjør som ga meg litt ekstra. Og etterbetaling av det fra mai. Og skatten.

fra app

Feriepenger. Lønnsoppgjør som ga meg litt ekstra. Og etterbetaling av det fra mai. Og skatten.

fra app

Høres ikke så ille ut det før ferien. :)

Ikke dumt, nei

fra app

Testetøsa står forresten og banker på døren her også Anonym... Siden jeg tempet nå og oppdaget at tempen var skyhøy. Hahaha..

Back
Topp