Men det hadde vært deilig med en mellomtingKan hende du egentlig ikke håper at det blir altfor varmt. Ikke noe behagelig om du er litt uggen i formen.Og overoppheting er jo ikke bra for lille spiren. I så fall får du bade mye.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det hadde vært deilig med en mellomtingKan hende du egentlig ikke håper at det blir altfor varmt. Ikke noe behagelig om du er litt uggen i formen.Og overoppheting er jo ikke bra for lille spiren. I så fall får du bade mye.
![]()
Jeg har spilt mye på padden, mannen ble litt irriteertMen ser at jeg har mange venner som spiller da, sikkert morsomt, men jeg tenker det er like greit å la være. Jeg har nok ting jeg bruker tid på når jeg er på skjermene mine... Tror ikke mannen blir fornøyd om jeg begynner å spille også.
Holder meg til strikking og BV jeg.![]()
Sitter med Farmville 2 jeg.
Er egentlig litt lei, men har kommet så høyt opp i level at jeg liksom ikke kan slutte heller![]()
Ja, jeg har spilt en del av det, men gikk lei i går, på free water day, av uviss grunn, og oppdaget dette som en, EN eneste på lista mi spiller.... jadda...
Men det hadde vært deilig med en mellomtingNoe som er dumt er at jeg ikke får igjen knappen på noen av shortsene mine, jeg er så oppblåst så jeg lever i maxikjoler så været må bare holde seg så jeg kan fortsette med det. Og den badinga, facebook er jo bombadert med at hvithaien er på vei
blir helt nervøs
![]()
Jeg har spilt mye på padden, mannen ble litt irriteertMen nå er jeg lei og har nok med BV, hihi
Jeg elsker å badeÅh, ikke begynn med det da. Må bade!
Sent from my iPad using BV Forum
Håper varmen kommer tilbake da, så planetene dine vokser fortbade..... her er ikke så varmt i vannet enda tror jeg... nå er det slutt på varmen for en periode også
Sove godt daSå trøtt, må gå å legge meg, skal tidlig opp i morgen...
Må skravle, er ikke engang på topp 100![]()
Håper varmen kommer tilbake da, så planetene dine vokser fort
Februar 2015
Taster på appen![]()
Av en eller annen grunn liker ikke planter megfor plantene er det greit med 17, for bading er det ikke nok.
bade..... her er ikke så varmt i vannet enda tror jeg... nå er det slutt på varmen for en periode også
Vi har verandadøra åpen, og her er ikke kaldt enda, men sola forsvant i det folk sluttet på jobb. Det var 25 grader da jeg gikk fra jobb, men uten sol ble det ikke kokende av det.
Lykke til i morgenGod morgen. I dag blir det vasking igjen. I morgen er det visning.
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Lykke til i morgenGod morgen. I dag blir det vasking igjen. I morgen er det visning.
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤