Felles skravle 2015

Har ingen planer for i dag.
Slappe av i solen og rydde litt regner jeg med at det blir

Nå har jeg pottet om det jeg har plass til, har sådd mer enn det er plass til, som vanlig. Og mangler store nok potter, noe å sette dem på og jord. Blir helt handlingslammet av mindre. Kokt er jeg også.

Nå drar vi inn på campingen og besøker mine foreldre.

fra app

På vei hjem etter noen rolige timer på campingen. Deilig avbrekk. Og deilig at det er fri i morgen også!

fra app

Vi skulle i grunnen ha ryddedag. Men vi kommer oss jo aldri hjem fra svigers :P Nå er jeg sliten og kvalm.. Vil hjem å finne sofaen :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her skulle jeg også rydde, vaske hus og bake en kake. Har fått ryddet litt, men ikke vasket og baket kaken. Så det må nok gjøres i morgen :/

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her går dagene til soving og jobbing. Må skjerpe meg og komme meg ut!!

Det er du ikke alene om. Har ferie nå heldigvis :) så da kommer jeg meg i allefall litt ut :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Det er deilig da :) Håper på fint vær i ferien min i juli

Hvor tidlig fikk dere positiv graviditetstest ??

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

11 dpo :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hvor tidlig fikk dere positiv graviditetstest ??

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Tok første test 11 dpo. Positiv doc morris og da den viste seg å være ganske sterk, tok jeg en digital også som viste gravid. :D sterke spira mi :)

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

God morgen! Nå blir det snart frokost ute i sola :D

God formiddag jenter :) Jeg er på jobb og blir rik :p Fri tirsdag og onsdag, håper virkelig det er litt fint vær de dagene og :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Her telles gjester til den store festen i sommer. Hjemme eller borte? Veranda skrinlagt pga plass. Optimistisk får jeg 22 voksne og 8 barn på verandaen, om de sitter tett, dog realitetene tilsier 17 voksne og 8 unger, vi må kunne bruke døra. Det er vel ca 25 voksne og 8 unger bekreftet. Vurderer hagen. Mindre vind. Mindre sol. Ikke flatt. Vurderer lokale. Da blir det inne. Jeg har lyst på grillfest. Greit om det regner, jeg sliter med mer enn 25 voksne inne også (hjemme altså, på leid lokale går det), og da må de sitte i sofaene, ikke like godt å spise middag der.

Hmm...

fra app

Back
Topp