Felles skravle 2015

NÅ er det virkelig strigla her! Fotografen kommer hver øyeblikk, dette blir supert :D
Altså, det er bare fotostrigla, ikke visningstrigla. Har en uke på meg til det :p

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Hvordan ble været?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Lakris og gravid? Hvordan var det igjen. Spiser det aldri men kjøpte litt nå på kino..

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Det regner og plattingen er klissvåt, så flott at jeg tok noen utebildene i forrigårs, de ble kjempe fine :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Lykke til i dag. Håper du blir fornøyd med bildene :)

Det regner og plattingen er klissvåt, så flott at jeg tok noen utebildene i forrigårs, de ble kjempe fine :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Du er flink som tenkte på å ta bilder i går da :)

❤️Februar 2015❤️

Ei god uke siden. Men har gått så i ett de siste ukene at det kan være mer også. Kommer el nå er det ihvertfall veldig forsinket. Samtidig litt tidlig for positiv test om jeg skulle være gravid. Jaja, får se iløpet av de neste dagene hva som skjer.

Hvis det er ei god uke siden EL så kan det vel sikker være fordi du er gravid... Med min første testet jeg pos. 9 dpo

Sent from my iPhone using BV Forum

Lakris og gravid? Hvordan var det igjen. Spiser det aldri men kjøpte litt nå på kino..

❤️Februar 2015❤️

Kan få litt høyere blodtrykk, men tror ikke det er farlig :)

Skal være forsiktig med lakris i svangerskapet. Både unngå store doser på en gang, men også unngå moderate doser over tid. Det kan påvirke utviklingen av fosteret.

http://www.nrk.no/livsstil/advarer-gravide-mot-lakris-1.6806116

Her har Nidar laget oversikt over trygt inntak per uke, jeg ville nok holdt meg et stykke under grensen for å være sikker:
http://www.nidar.no/Ernaering-og-helse/Lakris-for-spesielle-grupper

*Taster på app på mobilen*

:) Fordi guttungen måtte på do, var tørst, fant ikke kosehest osv osv osv... :P :P Derfor trykket jeg bare "send svar" for å iallefall legge ut noe ;)

Hihi... Så utålmodig vettu. Men den som venter på noe godt..... :D :D :D

*Taster på app på mobilen*

Hvis det er ei god uke siden EL så kan det vel sikker være fordi du er gravid... Med min første testet jeg pos. 9 dpo

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er jo ikke helt utenkelig, men tør ikke håpe på noe som helst merker jeg. Blir spennende å se!

Et år.... i dag er det gått et år.

Et år siden mannen var nesten klar for fotballtrening, men så på meg og spurte "hvordan går det?" Han avlyste trening og sendte sms til foreldre og søsken. De som visste at jeg var gravid. Fikk vite at det var jeg ikke lenger.

I dag er han på trening. Et år er gått, og ingen ny spire.

fokus på de to vi har, og ikke den vi ikke fikk. Men tankene glir litt tilbake. Og til det som skulle vært. Men som ikke ble.

Også veeeeeenter jeg da, på time hos gyn. i dag ble henvisningen sendt på nytt, håper jeg får time-brev i løpet av neste uke.

Et år siden mannen var nesten klar for fotballtrening, men så på meg og spurte "hvordan går det?" Han avlyste trening og sendte sms til foreldre og søsken. De som visste at jeg var gravid. Fikk vite at det var jeg ikke lenger.

fokus på de to vi har, og ikke den vi ikke fikk. Men tankene glir litt tilbake. Og til det som skulle vært. Men som ikke ble.

Også veeeeeenter jeg da, på time hos gyn. i dag ble henvisningen sendt på nytt, håper jeg får time-brev i løpet av neste uke.
Stor klem til deg

Sent from my iPad using BV Forum

Takk.

Lite skravling i juni, merker jeg. Stille

<3 klem

Back
Topp