Jeg vant Mine vakreste vuggeviser bok+lydbokGratulererhva var det du vant?
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vant Mine vakreste vuggeviser bok+lydbokGratulererhva var det du vant?
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
I dag har jeg vært skikkelig kvalm, og jeg er veldig lite interessert i å fortsette med det! Du har jo et veldig tydelig symptom da, nemlig at tr har holdt seg vekke i lang tidPrøver å ikke tenke på det.. Den kvalmen du har forklart har jeg ingen ønske om å ha. Håper du slipper den neste gang! hadde jeg bare fått pittelitt kvalme sånn at jeg kunne følt meg gravidmen som sagt jeg føler meg heldig som slipper det
Bra du klarte å la vær å si noe, så slapp du å forklare noe du ikke vil snakke med alle om.
Var vel fortjent må jeg si.Takk!Det er veldig gøy.
*Taster på app på mobilen*
Det skjønner jeg. Ja sant det daI dag har jeg vært skikkelig kvalm, og jeg er veldig lite interessert i å fortsette med det! Du har jo et veldig tydelig symptom da, nemlig at tr har holdt seg vekke i lang tid![]()
Var vel fortjent må jeg si.![]()
Ja var på første svangerskapskontrollskal du på kontroll?![]()
Ja. Jeg så heldigvis at hun oppdaterte videre!!!!
Jeg ble ganske gira. Det var veldig gøy! ♡
Nå må jeg bare fortsette å skravle her i felles-skravletråden. Det er jo mange flere som må få stelleveske til høsten. Før 2015.Forhåpentligvis flere sjanser. ♡
Tror der er mange som kommer til å skravle litt mindre i sommer... logisk nokskravle for gøy
skravle for å holde kontakten
Skravle for at noen vinner noe
Jada
kan skravle i sommer også jeg. Bare mindre. Også er jeg lei, men i kveld skravler jeg likevel.
SÅ GØY lykkelitenOg nå sitter spira denne pp vet du
Helt perfekt! <3 Krysser fingrene for det
![]()
skravle for gøy
skravle for å holde kontakten
Skravle for at noen vinner noe
Jada
kan skravle i sommer også jeg. Bare mindre. Også er jeg lei, men i kveld skravler jeg likevel.
Så spennendeJa var på første svangerskapskontroll![]()
Ferie, jaJeg håper egentlig at det ikke er mål-premier igjen før august jeg. Må jo ha ferie nå.Og det sa jeg før jeg vant altså! Må jo hjelpe-skravle uansett!
Det blir deilig detFerie, ja
fra app
Gjett om d blir. Håper på sol og strålende sommerDet blir deilig det![]()
Ja det håper vi!!Jeg håper at jeg vant nå fordi universet bestemte at jeg trenger den nå!♡