Felles skravle 2015

Prøver å ikke tenke på det.. Den kvalmen du har forklart har jeg ingen ønske om å ha. Håper du slipper den neste gang! hadde jeg bare fått pittelitt kvalme sånn at jeg kunne følt meg gravid :p men som sagt jeg føler meg heldig som slipper det
Bra du klarte å la vær å si noe, så slapp du å forklare noe du ikke vil snakke med alle om.
I dag har jeg vært skikkelig kvalm, og jeg er veldig lite interessert i å fortsette med det! Du har jo et veldig tydelig symptom da, nemlig at tr har holdt seg vekke i lang tid :)

I dag har jeg vært skikkelig kvalm, og jeg er veldig lite interessert i å fortsette med det! Du har jo et veldig tydelig symptom da, nemlig at tr har holdt seg vekke i lang tid :)
Det skjønner jeg. Ja sant det da :)

Jeg vil ha mannen hjem igjen (haha sutrer over at han er borte i to døgn). Lite selskap i hundene idag, de bare ligger å snorker jo... Men han kommer heldigvis hjem imorgen kveld, og fredag reiser vi til østlandet. Så går i et for han da.
Så håper Østfold viser seg fra sin beste side når vi kommer:)

SÅ GØY lykkeliten :D Og nå sitter spira denne pp vet du :D Helt perfekt! <3 Krysser fingrene for det :)

Ja. Jeg så heldigvis at hun oppdaterte videre!!!! :D

Jeg ble ganske gira. Det var veldig gøy! ♡

Nå må jeg bare fortsette å skravle her i felles-skravletråden. Det er jo mange flere som må få stelleveske til høsten. Før 2015. ;) Forhåpentligvis flere sjanser. ♡

*Taster på app på mobilen*

skravle for gøy
skravle for å holde kontakten
Skravle for at noen vinner noe

Jada

kan skravle i sommer også jeg. Bare mindre. Også er jeg lei, men i kveld skravler jeg likevel.

skravle for gøy

Jada

kan skravle i sommer også jeg. Bare mindre. Også er jeg lei, men i kveld skravler jeg likevel.
Tror der er mange som kommer til å skravle litt mindre i sommer... logisk nok:)

skravle for gøy

Jada

Jeg håper egentlig at det ikke er mål-premier igjen før august jeg. Må jo ha ferie nå. :p Og det sa jeg før jeg vant altså! Må jo hjelpe-skravle uansett! :)

Jeg håper egentlig at det ikke er mål-premier igjen før august jeg. Må jo ha ferie nå. :p Og det sa jeg før jeg vant altså! Må jo hjelpe-skravle uansett! :)

Ferie, ja

fra app

God morgen alle søtinger :)

Back
Topp