Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke noe veldig godt alterantiv, bhg til ungene er uaktuell, diiiiiiiiger, leies ikke ut, og ikke egnet. Skolen leies ut til elever, men ikke i sommerferien, og han er ikke elev enda.
Lokalet er smådyrt, men ikke så ille, og med kjøkken, jeg bare.... ser ikke for meg grillfest der på en måte. Ikke det, ejg har ikke vært inne der, men grillfester er jo ute, på en måte?
Men dersom det er statistikken er vel de besøkende vandt med detSå lenge det ikke regner.... eller er for kaldt... vi snakker slutte av juli. Vestladet. Statistisk sett 13 grader og regn.
Åhh, vi må finne ut av det.
Så lenge det ikke regner.... eller er for kaldt... vi snakker slutte av juli. Vestladet. Statistisk sett 13 grader og regn.
Åhh, vi må finne ut av det.
Planlegger dere bursag?![]()
Men dersom det er statistikken er vel de besøkende vandt med det![]()
Det er irriterende når folk ikke svarer på invitasjoner. Vanskelig å planlegge da. Jeg tenker det er greit å sende ut en påminnelse om svarfrist
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Å, koseligJA, jeg og mannen blir 70 tilsammen i sommer
Å, koseligMorro å planlegge slike ting.
Ja, det er ikke bare bare. Kreves planleggingLitt gøy, men akkurat nå mest frustrasjon. Jeg får meg ikke til å planlegge mat, pynt, opplegg eller oe, når jeg ikke vet om det blir her eller der, og om vi får tak i store/mange nok griller, etc.
Tror vi blir 80 tilsammen sånn ca nå...JA, jeg og mannen blir 70 tilsammen i sommer
Ja, det er ikke bare bare. Kreves planlegging
Februar 2015
Taster på appen![]()
På plass i senga. Før 23
fra app