Felles skravle 2015

Også har jeg lyyyyyyyyst å ha det hjemme, for da kan vi legge ungene og ikke stresse med barnevakt, og IKKKKKKKKKKE lyst å ha det hjemme, for jeg har ikke plass til alle, og gruer meg til å rydde og vaske... før OG etter...

Det er ikke noe veldig godt alterantiv, bhg til ungene er uaktuell, diiiiiiiiger, leies ikke ut, og ikke egnet. Skolen leies ut til elever, men ikke i sommerferien, og han er ikke elev enda.

Lokalet er smådyrt, men ikke så ille, og med kjøkken, jeg bare.... ser ikke for meg grillfest der på en måte. Ikke det, ejg har ikke vært inne der, men grillfester er jo ute, på en måte?

Hva med å snekre noen paller og legge noen madrasser oppå.
Så kan de som ikke har sagt de kommer, men kommer likevel sitte på dem :P

Så lenge det ikke regner.... eller er for kaldt... vi snakker slutte av juli. Vestladet. Statistisk sett 13 grader og regn.

Åhh, vi må finne ut av det.

Planlegger dere bursag? :)

Så lenge det ikke regner.... eller er for kaldt... vi snakker slutte av juli. Vestladet. Statistisk sett 13 grader og regn.

Åhh, vi må finne ut av det.

Det er irriterende når folk ikke svarer på invitasjoner. Vanskelig å planlegge da. Jeg tenker det er greit å sende ut en påminnelse om svarfrist :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Det er irriterende når folk ikke svarer på invitasjoner. Vanskelig å planlegge da. Jeg tenker det er greit å sende ut en påminnelse om svarfrist :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Det var ikke forpliktende invitasjon da, men "vi vil vite om dere er på ferie eller om det kanskje kan passe", ivnitasjon får de når jeg vet hva slags opplegg og hvor...

Purresms i helga, tenker jeg....Så jeg vet hvor mange jeg kan stryke. kommer jeg ned i rundt 30-35, inkl 6-8 unger, så har vi plass her på et vis. Låne litt utemøbler, dra frem alt vi har, og litt til. Men mer, så blir det ikke lett, om vi ikke trikser til noe. Evt telt ja. Men det må romme mange, og det er det jo ikke flatt nok til. I tilfelle det regnet...

Å, koselig :D Morro å planlegge slike ting.

Litt gøy, men akkurat nå mest frustrasjon. Jeg får meg ikke til å planlegge mat, pynt, opplegg eller oe, når jeg ikke vet om det blir her eller der, og om vi får tak i store/mange nok griller, etc.

Litt gøy, men akkurat nå mest frustrasjon. Jeg får meg ikke til å planlegge mat, pynt, opplegg eller oe, når jeg ikke vet om det blir her eller der, og om vi får tak i store/mange nok griller, etc.
Ja, det er ikke bare bare. Kreves planlegging :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Ja, det er ikke bare bare. Kreves planlegging :)

❤️Februar 2015❤️

Planlegging er gøy, jeg bare liker å ha KONTROLL, og det har jeg ikke nå. Selv om jeg har gjestene i et fargekodet regneark...

På plass i senga. Før 23

fra app

God morgen :)

❤️Februar 2015❤️

Back
Topp