Felles skravle 2015

God morgen. Familien har spist frokost, mann og barn skal rydde, og jeg skal imellom mange butikker. Både jeg og mannen synes vi har fått den greieste oppgaven og er takknemlig for at den andre tar den andre jobben... Fin fordeling.

fra app

God morgen :-) Noen som kan sjekke om jeg er over 1700? Eller om jeg må skravle litt i dag. Er på hytta med dårlig dekning.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen :) Noen som kan sjekke om jeg er over 1700? Eller om jeg må skravle litt i dag. Er på hytta med dårlig dekning.

Molly
Med lille spira i magen <3, Kvinne
Mai 2014: Innlegg:

1.714

God dag får vel jeg si da. Etter å ha vært oppe siden før 7. Fått vasket begge badene + gått 1 times tur med hundene i skogen. Så nå blir det å støvsuge og shine resten av huset til helgen...
Forslag til hva jeg kan lage til kvelds ikveld? Igår grillet vi hamburgere, og på kvelden laget jeg gryterett. Så det har liksom blitt litt kjøtt og... forslag til tilberedning av kylling f.eks?

God dag får vel jeg si da. Etter å ha vært oppe siden før 7. Fått vasket begge badene + gått 1 times tur med hundene i skogen. Så nå blir det å støvsuge og shine resten av huset til helgen...
Forslag til hva jeg kan lage til kvelds ikveld? Igår grillet vi hamburgere, og på kvelden laget jeg gryterett. Så det har liksom blitt litt kjøtt og... forslag til tilberedning av kylling f.eks?
Så effektiv du har vært da :D Hmm, jeg er er så lite kreativ i matveien om dagen at det er helt tragisk. jeg som egentlig finner på nye ting hele tiden :p Hva med kylling bakt i ovnen med mozarella og pesto og aioli ved siden av ? Eller noe indisk, tikka masala eller noe :)

Så effektiv du har vært da :D Hmm, jeg er er så lite kreativ i matveien om dagen at det er helt tragisk. jeg som egentlig finner på nye ting hele tiden :p Hva med kylling bakt i ovnen med mozarella og pesto og aioli ved siden av ? Eller noe indisk, tikka masala eller noe :)
Hehe, effektiv har jeg vel ikke vært. Men det lønner seg å stå tidlig opp. Dagene er blitt så rare etter jeg ble gravid. Er supertrøtt når kl er 10 på kvelden. Og når jeg legger meg så tidlig så vokner jeg jo mellom 6 og 7. Men det er greit nok det:)
Jeg har jo mange allergier/intoleranser. Så kan jo ikke ha melk bl.a. asj, hvorfor skal det være så vanskelig;)

Hehe, effektiv har jeg vel ikke vært. Men det lønner seg å stå tidlig opp. Dagene er blitt så rare etter jeg ble gravid. Er supertrøtt når kl er 10 på kvelden. Og når jeg legger meg så tidlig så vokner jeg jo mellom 6 og 7. Men det er greit nok det:)
Jeg har jo mange allergier/intoleranser. Så kan jo ikke ha melk bl.a. asj, hvorfor skal det være så vanskelig;)
Hehe, kjenner til den følelsen.. Ååja, nei, da er det ikke så lett da!!

Vi skal i bryllup og jeg sitter med tårer i øynene allerede, er et vrak i dag :P Er såå følsom når det gjelder sånne ting

Hva gjorde man i "gamledager" når man ikke hadde mobilen å leke med mens bilen ble vasket :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hjemme fra shopping, fått tak i alt jeg skulle ha, og fått meg lunsj av mannen. Deilig dag då langt

fra app

Nå har vi grilla i finværet. Holder på å svime av. Merker jeg tåler mindre varme for tiden :P Er inne hvert 5 minutt :) Så tar jeg meg noen dukkerter inni mellom!

Hva gjorde man i "gamledager" når man ikke hadde mobilen å leke med mens bilen ble vasket :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hehe ja si det!!

Man vasket bilen selv :) hadde ikke hatt tid til å sett på mobilen.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Det er sant:)

Nå har vi grilla i finværet. Holder på å svime av. Merker jeg tåler mindre varme for tiden :p Er inne hvert 5 minutt :) Så tar jeg meg noen dukkerter inni mellom!

Oi, sånn varme har vi ikke her. Langt, langt derifra.

Her har vi tåke og litt duskregn. Med ett ørlite solglimt av og til

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp